نگرانی صهیونیست‌ها از اظهارات ژنرال آمریکایی درباره ایران

مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص اظهارات اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مورد ایران ابراز نگرانی کردند.

اکسیوس امروز چهارشنبه به نقل از چهار مقام ناشناس اسرائیل گزارش داد که اظهارات مارک میلی، ژنرال ارتش و رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در مورد ایران باعث نگرانی مقامات اسرائیلی شد که حتی اعتراض کردند و درخواست توضیح دادند.

مایلی اخیراً در سخنانی در یک کمیته کنگره خاطرنشان کرد که «سیاستی که واشنگتن به آن متعهد باقی می‌ماند این است که ایران سلاح هسته‌ای در میدان نداشته باشد.»

چهار مقام صهیونیستی در گفتگو با آکسیوس گفته‌اند نگرانی آن‌ها این است که عبارت «در میدان» به معنی این باشد که آمریکا ساخت سلاح هسته‌ای از سوی ایران را هم تحمل خواهد کرد و تا زمانی که ایران این سلاح را روی موشک یا سایر سلاح‌های پرتابی مستقر نکند به آن واکنشی نشان نخواهد داد.

پیشتر، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در جلسه استماع کنگره آمریکا در هراس از پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران مدعی شده بود ایران ظرف چند هفته می‌تواند مواد کافی برای بمب هسته‌ای داشته باشد. وی همچنین ادعا کرد ایران اقداماتی را برای توسعه توانایی‌های خود برای تولید سلاح‌های هسته‌ای انجام داده است. اگر ایران سلاح هسته‌ای تولید کند، چندین گزینه برای فرماندهی آمریکا وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
با داشتن حزب الله لبنان و تنگه هرمز ما نیازی به بمب اتمی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
ما به پیشرفته ترین سلاحها نیاز داریم
آخرین اخبار