کسب ۳ مدال مسابقات گرنداسلم چین توسط هوگوپوشان مازندرانی

تکواندوکاران مازندرانی در پیکار‌های تکواندو گرنداسلم چین به دو مدال نقره و یک برنز دست یافتند.

مسابقات تکواندو گرنداسلم چین در ۲ گروه بانوان و آقایان برگزار شد که در گروه بانوان و در وزن ۴۹- کیلوگرم، سعیده نصیری هوگو پوش مازندرانی به مدال نقره رسید

در وزن ۴۹- کیلوگرم سعیده نصیری با برتری مقابل حریفانی از چین، ژاپن، اسپانیا راهی دیدار نهایی شد تا با تصمیم سرمربی تیم ملی به جهت حفظ آمادگی برای حضور موفق در مرحله نهایی از حضور در این دیدار انصراف بدهد و مدال نقره بگیرد.

در گروه آقایان و در وزن ۶۸- کیلوگرم نیز دانیال بزرگی با برتری مقابل ۲ حریف چینی و یک حریف کره‌ای به فینال رفت که با تصمیم کادر فنی به خاطر حفظ آمادگی تکواندوکاران و جلوگیری از آسیب دیدگی جهت حضوری موفق در مرحله نهایی مسابقات، با انصراف بزرگی، دیدار نهایی برگزار نشد و بدین ترتیب دانیال بزرگی به کسب مدال نقره این رقابت‌ها رضایت داد.

ابوالفضل عباسی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز به نشان برنز دست یافت.

او برای کسب این مدال به ترتیب رقیبانی از چین و کره جنوبی را از پیش رو برداشت و با قبول شکست از حریف ازبکستانی در مرحله نیمه نهایی از رفتن به فینال باز ماند و در مسابقه رده بندی مقابل رقیب چینی پیروز شد و مدال برنز را به گردن آویخت.

بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، فیض الله نفجم، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان و مینو مداح به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، تکواندوکاران کشورمان را همراهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.