تکواندوکاران مازندرانی در مرحله نهایی گرنداسلم

۴ تکواندوکار مازندرانی در پایان مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی گرنداسلم، مجوز حضور در مسابقات اصلی را کسب کردند.

در رقابت‌های انتخابی گرنداسلم که به مدت ۲ روز در شهر ووشی چین برگزار شد از ۶ تکواندوکار مازندرانی اعزامی به این مسابقات، ۴ هوگوپوش به جدول اصلی مسابقات راه یافتند ند.

دانیال بزرگی، ابوالفضل عباسی، سعیده نصیری با کسب مدال‌های نقره و برنز موفق به کسب جواز شدند و تینا مدانلو با راهیابی به ۸ نفر اول وزن خود به مسابقه اصلی راه یافت.

رقابت‌های اصلی گرنداسلم، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه در ووشی برگزار خواهد شد که طبق برنامه ۱۳ فروردین ماه تکواندوکاران اوزان ۴۹- و ۶۷- کیلوگرم گروه زنان، ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم مردان (سعیده نصیری و ابوالفضل عباسی) و در روز دوم ۱۴ فروردین ماه مبارزات اوزان ۵۷- و ۶۷- کیلوگرم زنان، ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم مردان (تینا مدانلو و دانیال بزرگی) برگزار خواهد شد.

این مسابقات در حال برگزاری جزء گرنداسلم ۲۰۲۲ است که به خاطر شیوع کرونا به تعویق افتاده و به همراه مسابقات گرنداسلم ۲۰۲۳ که دسامبر سال جاری برگزار می‌شود.

نفرات اول مجموع دو مسابقه اصلی گرنداسلم مبارزانی خواهند بود که بیشترین امتیاز ممکن از ۲ رقابت انتخابی و ۲ مسایقه اصلی را کسب می‌کنند و شانس کسب یکی از ۱۶ سهمیه نهایی هریک از اوزان المپیکی را دارند و به صورت مستقیم جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست می‌آورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.