مسافران نوروزی خراسان رضوی کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت مجاز را جدی بگیرند

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: با توجه به مصوبه ایمنی راه‌های کشور، سرعت مجاز در جاده‌های برون شهری در ایام نوروز ۱۰ کیلومتر کاهش یافته است.

سرهنگ حسین میش‌مست رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: این تصمیم به منظور کاهش تصادفات نوروزی گرفته شده و از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در تمام جاده‌ها اجرا می‌شود، لذا مسافران باید به این مهم توجه کافی داشته باشند.

او افزود: اطلاع رسانی به مردم از طریق رسانه‌ها و اقدامات تبلیغاتی انجام شده و بهانه کردن بی اطلاعی از این موضوع منجر به عدم اعمال قانون برای متخلفان نخواهد شد.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: عامل اصلی تصادفات فوتی در جاده‌های خراسان رضوی، واژگونی خودرو ناشی از سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی راننده است لذا از مسافران نوروزی درخواست می‌شود از پایگاه‌های بین راهی برای استراحت استفاده و سرعت مجاز را رعایت کنند.

میش‌مست بیان کرد: سفر‌های نوروزی در جاده‌های استان آغاز شده و هم اینک شاهد افزایش حجم تردد در ورودی‌های استان و مشهد هستیم.

او تصریح کرد: پلیس راه با تمام توان برای تامین ایمنی مسافران در ایام نوروز در آماده باش است و تیم‌های گشت‌زنی در طول جاده‌ها فعال هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.