باعاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس به شدت برخورد می‌شود

رئیس اداره اورژانس تربت جام گفت:در حادثه نزاع در شهر نصرآباد راننده آمبولانس مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت و خودروی آمبولانس آسیب دید.

باعاملان ضرب و شتم پرسنل اورژانس به شدت برخورد می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، هومن محمدزاده رئیس اداره اورژانس تربت جام گفت: ساعت ۲۰ و ۱۹ دقیقه یکشنبه ۳۰ تیرماه در حادثه نزاع در شهر نصرآباد از توابع تربت جام افراد زیادی با تجمع در پایگاه اورژانس مرکز درمانی شهر نصرآباد راننده آمبولانس را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده و با شکستن شیشه ها و خسارت به کاپوت خودرو درب آن را باز کرده و قصد جابجایی مصدوم را به بیمارستان سجادیه داشتند.

او تصریح کرد: مصدوم در آن زمان در خودروی شخصی بود که از ناحیه گردن با جراحت‌های عمیق با شلیک تفنگ ساچمه‌ای به شدت آسیب دیده و هیچ گونه علائم حیاتی نداشت و افراد حاضر در محل اجازه مداخله درمانی به تکنسین اورژانس را ندادند و با تهدید و ضرب و شتم راننده او را وادار به جابجایی مصدوم با سرعت غیر مجاز به بیمارستان سجادیه کردند.

رئیس اداره اورژانس تربت جام گفت: در این حادثه افراد درگیر شده به محض اعلام ضرب و شتم به پلیس، از محل فرار کرده، اما تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

محمد زاده با اشاره به ضرب و شتم پرسنل خدوم اورژانس، بخصوص در حین خدمت رسانی که تا کنون چندین بار رخ داده، از مراجع قضایی خواستار پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی شد.
 
انتهای پیام//س.ج
 
 

درخواست برخورد جدی با عاملان ضرب و شتم کارکنان اورژانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار