نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی؛

گردشگری باید بر اساس فرهنگ اصیل و دینی و بومی انجام شود

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: در هیچ کجای دنیا اجازه نمی‌دهند که به نام گردشگری کاری خلاف اخلاق و قانون صورت گیرد و گردشگری در خراسان جنوبی باید بر اساس فرهنگ اصیل و دینی و بومی مردمان انجام شود.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان جنوبی گفت: شورای فرهنگ عمومی در سال‌های گذشته فراز و نشیب‌های مختلفی را طی کرده و گاه موفق و گاه نیمه موفق بوده است.

او با اشاره به اینکه عدم موفقیت‌ها در برگزاری جلسات شورا گاه به بهانه‌هایی، چون کرونا بوده است، بیان کرد: متأسفانه برخی از مسئولین در سال‌های قبل سخن از تغییر فرهنگ مردم می‌زدند.

آیت عبادی با تأکید بر اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی شکل قانونی به خود می‌گیرد، افزود: برنامه شورای فرهنگ عمومی بر احیای ارزش‌های بومی هر منطقه است که این ارزش‌ها باید در وهله اول شناخته و بعد مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید خلاء‌های گذشته در حوزه‌های فرهنگی را جبران کنیم، بیان کرد: در موضوعات فرهنگی باید اولویت شناسی کرده و کار را به نفع انقلاب و نظام اسلامی پیش ببریم.

او با اشاره به اینکه در گذشته در مواردی در حوزه گردشگری اقداماتی خلاف فرهنگ عمومی صورت می‌گرفت، گفت: این مسئله گاه موجب برخورد‌هایی بین مردم بومی و گردشگران می‌شد.

آیت عبادی با تأکید بر اینکه در هیچ کجای دنیا اجازه نمی‌دهند که به نام گردشگری کاری خلاف اخلاق و قانون صورت گیرد، افزود: گردشگری در خراسان جنوبی باید بر اساس فرهنگ اصیل و دینی و بومی مردمان انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار