پایان رقابت‌های تیراندازی با کمان خراسان رضو‌‌ی

رئیس هیئت تیراندازی با کمان مشهد گفت: رقابت‌های آزاد تیراندازی با کمان خراسان رضو‌‌ی به میزبانی مشهد برگزار شد.

کلثوم غلامی رئیس هیئت تیراندازی با کمان مشهد گفت: رقابت‌های تیراندازی با کمان استان در رده سنی آزاد و در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

او افزود: در ریکرو مبتدی در بخش بانوان مژگان محمدی به مقام اول رسید حلیمه گل میمی و مروارید منصوری به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. در ریکرو مبتدی آقایان دانیال عبداللهی قهرمان شد فرشید فضل آبادی و مهرداد تابش پور به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان مشهد  ادامه داد: در بخش ریکرو حرفه‌ای ستاره فرهمند ، مبینا لشکری و هانیه خالق آبادی به ترتیب عناوین اول دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش آقایان و در همین سطح سروش علی آبادی و صمد حاجی بیگلو به ترتیب اول و دوم شدند و امید رضایی  سوم شد.

غلامی بیان کرد: در کامپوند حرفه‌ای زینب رجبی اول شد. بیتا البرزی و پندار خرمی به ترتیب دوم و سوم شدند در بخش مردان امید احمد آبادی به مقام اول رسید امیر محمد رحیمی و محمدرضا پیغون نفرات دوم و سوم این مسابقات شدند.

او تصریح کرد: ۶۴ تیرانداز در این رقابت‌ها از مشهد و شهرستان‌های استان حضور پیدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
تیروکمان ناحیه مقاومت بسیج سبزوار
برترین های مسابقه آزاد استانی نفرات دوم و سوم از تیم ناحیه مقاومت بسیج #سبزوار اقایان فرشید فضل ابادی و مهراد تابش پور...از مربی پرتلاش خانم مریم سادات بنی هاشمی کمال تشکر را داریم.
Iran (Islamic Republic of)
تیروکمان بسیج سبزوار
۱۸:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
جوان ترین تیم تیم ناحیه مقاومت بسیج سبزوار بود و بردی شیرین داشت نفر دوم و سوم مسابقات اقای فرشید فضل ابادی و مهراد تابش پور
آخرین اخبار