قهرمانی تیم تیراندازی باکمان شهرک‌های صنعتی در جام بسیج

تیم کارمندان شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در مسابقات سراسری قهرمانی جام بسیج حوزه دو ادارات کل شهید طرحچی به مقام قهرمانی رسید.

قهرمانی تیم تیراندازی باکمان شهرک‌های صنعتی در جام بسیجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا جهان پور فرمانده پایگاه بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: مسابقاتی که با نام و یاد شهدا برگزار می‌شود انگیزه شرکت کنندگان را مضاعف می‌کند و در این مسابقات همه تیم‌ها با تمام توان و تلاش خود وارد این مسابقات شده و ضمن ارتقاء سطح همه تیم‌ها رقابت نزدیکی با هم داشته اند.
 
او ادامه داد: تیم تیراندازی با کمان شرکت شهرک‌های صنعتی در ماده کامپوند با ترکیب حمزه مددی، مرتضی پیری و سیدسعید صبور داودیان به مرحله نهایی صعود و به پیروزی رسیدند.
 
 فرمانده پایگاه بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تکلیف مقدس الهی بوده و وظیفه همه است تا از طریق برنامه‌های مختلف مانند فرهنگی، علمی و ورزشی آن را اشاعه بدهیم و فرهنگ مقدس ایثار و شهادت و مقاومت را در همه جا گسترش دهیم.
 
جهان پور با بیان اینکه طلاب،بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس با روحیه جهادی عزت و افتخار را برای ما به ارمغان آوردند افزود: جوانان امروز با همان روحیه جهادی در عرصه‌های گوناگون راه آنان را ادامه می‌دهند.
 
انتهای پیام//ز.ق
 

برگزاری مسابقات سراسری ادارات کل شهید طرحچی به مناسبت هفته بسیج

 
برچسب ها: صنعت ، اخبار فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.