فرمانده انتظامی شهرستان ملایر خبر داد:

کشف ۲۷ هزار عدد مواد محترقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی توزیع کنندگان مواد محترقه پرخطر، ماموران این یگان از فعالیت غیرقانونی فردی در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز تحت پوشش یک واحد صنفی مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از انبار این واحد صنفی تعداد ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و پرخطر را کشف و در این ارتباط یک نفر متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر به توزیع کنندگان مواد محترقه هشدار داد: با اجرای متوالی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده، برخورد پلیس ملایر با این طیف افراد فرصت طلب به شدت ادامه خواهد داشت.

دستگیری سارق کشمش در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در ادامه از دستگیری یک سارق کشمش و دو نفر خریدار اموال مسروقه توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.

ساکی تصریح کرد: در پی شکایت مالک یکی از کارخانه‌های کشمش در شهرستان ملایر مبنی بر چندین فقره سرقت کشمش از کارخانه اش، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و بکارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم را شناسایی کردند که نامبرده در بازجویی‌هایی به عمل آمده، به سرقت روزانه چند گونی کشمش در مدت یک سال و نیم کار در کارخانه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: متهم دستگیر شده از اعتماد مالک کارخانه سوءاستفاده کرده و روزانه با سرقت چند گونی کشمش و قرار دادن در صندوق عقب خودرو شخصی اش اقدام به فروش اموال مسروقه می‌کرد.

، ساکی با اشاره به این که دو نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: هر سه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.