آغاز آزمون کارشناسی ارشد در هفت شهرستان خراسان رضوی

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ حوزه امتحانی واقع در هفت شهرستان خراسان رضوی آغاز شد.

مهدی قاسم زاده مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار گفت: در طول روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۴ هزار و ۸۵۸ داوطلب با حضور در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی این استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند

او افزود: در طول این مدت ۱۹ هزار و ۹۰۱ داوطلب زن و ۱۴ هزار و ۹۵۷ داوطلب مرد در شهرستان‌های تربت جام، تربت حیدریه، سبزوار، قوچان، کاشمر، نیشابور و مشهد به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی ادامه داد: امروز پنجشنبه هزار و ۳۸۴ زن و هزار و ۵۵۶ مرد در این حوزه‌های آزمونی و در سراسر استان در حال رقابت با هم هستند و برای ۱۶ معلول نیز با توجه به شرایط اختصاصی آن‌ها محل مناسبی برای امتحان در نظر گرفته شده است.

قاسم آزاده بیان کرد: بیشترین حضور داوطلبان طی این ۲ روز در حوزه دانشگاه فردوسی مشهد و با مجموع ۲۱ هزار و ۴۳۴ نفر است.

او تصریح کرد: سه شیوه نامه حفاظتی، بهداشتی و اجرایی در این آزمون رعایت می‌شود و با توجه به این که ممکن است تعدادی از داوطلبان به لوازم بهداشتی نیاز پیدا کنند در طول برگزاری آزمون ماسک و ژل ضدعفونی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

 مسئول حفاظت آزمون‌های سازمان سنجش در خراسان رضوی تاکید کرد: داوطلبان فقط وسایل ضروری شامل مداد نرم و پررنگ، پاک کن و کارت ملی خود را همراه داشته باشند و از آوردن تلفن همراه، تبلت، ساعت مچی هوشمند و ماشین حساب به سر جلسه امتحان خودداری کنند.

قاسم زاده اظهار کرد:  زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد عصر پنجشنبه ۱۱ اسفند و همچنین صبح و عصر جمعه ۱۲ اسفند است و این آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.