آغاز ثبت نام بیماران خاص در درگاه معاونت درمان تأمین اجتماعی

به منظور استفاده از خدمات صندوق حمایت از بیماری‌های خاص، امکان ثبت نام بیماران خاص تحت پوشش تأمین اجتماعی در درگاه معاونت درمان‌ سازمان فعال شده است.

فراتی مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، در پی آغاز به کار صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج و به‌ منظور پوشش هر چه بیشتر هزینه‌های درمانی این گروه از بیماران، ثبت اطلاعات آن دسته از بیماران خاص که تحت پوشش خدمات این سازمان هستند، در درگاه الکترونیکی معاونت درمان تأمین‌اجتماعی به آدرس darman.tamin.ir آغاز شده است.

او افزود: صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با توجه به حمایت دولت مردمی سیزدهم و مجلس انقلابی از مهر امسال آغاز به کار کرده است که بر اساس آن پوشش مازاد بخشی از هزینه‌های دارو و خدمات بیماران خاص و صعب‌العلاج انجام می‌شود.

فراتی بیان کرد: بیماران خاص تحت پوشش تأمین اجتماعی برای بهره‌مندی از مزایای مورد نظر می‌‎بایست با مراجعه به سامانه معاونت درمان این سازمان به آدرس darman.tamin.ir و از طریق منوی درخواست بیمه‌شدگان، نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و بارگذاری مستندات بیماری اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در مرحله نخست بیماران خاص مبتلا به آتروفی عضلانی اسپینال (SMA)، اسکلروز لترال آمیوتروفیک (ALS)، بال پروانه‌ای (EB)، سیستیک فیبروزیس (CF)، ایکتیوزیس، نوروفیبروماتوزیس، اسکلرودرمی و نقص ایمنی اولیه و اکتسابی می‌توانند از طریق فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طیبه جعفری
۱۴:۱۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام،این رامتوجه شدیم که غیر از این نباید انتظار داشت.
Iran (Islamic Republic of)
طیبه جعفری
۱۴:۱۲ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام،این رامتوجه شدیم که غیر از این نباید انتظار داشت.
Iran (Islamic Republic of)
طیبه جعفری
۱۴:۱۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام،غیر از این نباید انتظار داشت.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا دارستانی فراهانی
۱۸:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
این سایت ها که همشون سركاری هستن
آخرین اخبار