۶۵ درصد متوفیان تصادفات درون‌شهری عابرین پیاده هستند

رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی گفت: ۶۵ درصد متوفیان تصادفات درون شهری در استان عابرین پیاده هستند.

سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۶۵ درصد متوفیان تصادفات درون شهری در استان عابرین پیاده هستند گفت: ۵۵ درصد متوفیان درون شهری در مرکز استان نیز عابرین پیاده هستند.

او با بیان اینکه شهر بیرجند به عنوان یکی از شهر‌های بحرانی در زمینه تصادفات در کشور شناخته شده است افزود: از ابتدای سال ۲۱ نفر در بیرجند در تصادفات درون شهری فوت کرده اند که ۲ نفر متوفیان زیر ۵ سال بوده و ۱۵ نفر نیز زیر ۲۵ سال سن داشته اند.

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه از عوامل مهم تصادفات درون شهری نبود روشنایی کافی و پل هوایی، ناایمن بودن گذرگاه‌ها و... است، اظهار کرد: حدود ۱۵ درصد تصادفات در استان به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل خودرو رخ می دهد که بیش از ۸۰ درصد واژگونی خودرو‌ها در مرکز استان صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس راهور استان در خصوص تعقیب و گریز موتور سواران از سوی پلیس کنترل نامحسوس گفت: ۲ سال و نیم است که این موضوع صورت نمی‌گیرد و در ۳ مرحله به موتور سواران اخطار داده می‌شود و بعد از آن وسیله نقلیه راهی پارکینگ می‌شود.

حدیدی نژاد معاون امور عمرانی، حمل و‌ نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: امسال خط کشی معابر، اجرای سرعت کاه‌ها و پیاده روسازی اکثر معابر صورت گرفته است.

او در خصوص ورودی مهرشهر افزود: ۳ ورودی برای این منطقه در نظر گرفته شده است که در صورت تأمین اعتبار در شورای ترافیک استان این ورودی‌ها بازگشایی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار