امام جمعه رشت مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن نتیجه عشق مردم به انقلاب

امام جمعه رشت گفت: حضور باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال نشان داد که مردم با همه مشکلات پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: راهپیمایی بزرگ و باشکوه ۲۲ بهمن که نتیجه همت و تلاش و عشق مردم به انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود ثابت کرد هر چه از تاریخ این انقلاب می‌گذرد مردم به این انقلاب پایبندتر می‌شوند.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: اغتشاشات امسال اوج تبلیغات دشمن و هم حزبی هایشان بود که مردم با درایت و آگاهی این فتنه را خنثی کردند، اما مسولان باید حواسشان باشد که دشمن نتواند نقاط قوت انقلاب را با استفاده از مشکلات کوچک مورد هدف قرار دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به پیوستن ایران به سازمان اقتصادی شانگ‌های گفت: رهبر انقلاب در شعار هر ساله بحث تولید را مطرح کرده اند که نشان از اهمیت این موضوع در رشد اقتصادی کشور دارد و پیوستن ایران در سازمان اقتصادی شانگ‌های این فرصت را فراهم کرد تا تولیدات با کیفیت ما در بازار کشور‌های شرق دور هم مشتری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مدیران گفت: مسوولان و مدیران حرمت مردم را نگه دارند، زیرا این مردم هستند که هوای انقلاب و نظام را دارند.

آیت الله رسول فلاحتی بر تکریم ارباب رجوع هم تاکید کرد و گفت: گزارشاتی به من رسیده که بعضی از مدیران با ارباب رجوع برخورد ها‌ی تندی دارند که این در شان یک مدیر انقلابی و جهادی نیست و من به همه مدیران و مسوولان هشدار میدهم نسبت به رفتارشان با مردم سعه صدر و عطوفت داشته باشند در غیراینصورت با مدیران و مسوولان خاطی برخورد خواهد شد.

وق با بیان اینکه نشاط اجتماعی از مولفه‌های پیشرفت یک جامعه است گفت: مدیران از هر نشاط مشروعی که جامعه را به سمت پویایی و شادابی هدایت کند باید استقبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.