برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان

ششمین همایش ائمه جمعه گیلان امروز در دادگستری کل استان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در گردهمایی ائمه جمعه گیلان که به میزبانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: بعضی انسان‌ها گاهی مواقع در امور مادی و دنیوی دست به کار‌هایی می‌زنند که پشیمانی می‌آورد، اما توجه به جوانب زندگی و دنیای پیرامونی موجب آرامش روحی و روانی انسان می‌شود.

او نعمت خدمت به بندگان خدا را یکی از نعمات بزرگ خداوند برشمرد و افزود: این نعمت بزرگ اکنون در اختیار ماست و موظف هستیم که از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم و امیدوارم خداوند به همه توفیق خدمت بی‌منت و دور شدن از غفلت‌ها عنایت کند.

بهره گیری از ظرفیت‌های نماز جمعه برای تقویت روند خدمات رسانی به مردم

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز در این همایش با اشاره به اهمیت تریبون فرهنگی و آگاهی بخش نماز جمعه بر لزوم بهره گیری از این فرصت جهت تقویت روند خدمات رسانی دولت و ارائه خدمت صادقانه و بی منت به مردم تأکید کرد.

برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان

او افزود: دولت در راستای مفاهیم ارزشمند منبعث از انقلاب اسلامی، خدمت به عموم ملت را وظیفه خود می‌داند و برای تحقق این رسالت مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

لزوم اهتمام ویژه بر وحدت اقشار و مذاهب مختلف جامعه

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان نیز با بیان اینکه تمام قوای سه گانه در کشور باید در جبران نقائص و کاستی‌های هم، بکوشند، گفت: امروز دشمنان اسلام با همه ناپاکی‌ها و رذالت‌ها با هم متحد شده اند.

او با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری بر اتحاد و همدلی در جامعه گفت: همه ما باید هم، چون معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر وحدت اقشار و مذاهب مختلف اهتمام ویژه داشته تا روز به روز شاهد همبستگی هر چه بیشتر سیاسی، دینی و اجتماعی در جامعه باشیم.

برگزاری گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان

رئیس کل دادگستری استان گیلان به عفو گسترده مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: این رفتار نشان دهنده همان سیره و رفتار مهربانانه نبوی است و پیامبر اسلام علاوه بر آن که می‌بخشید برای امت طلب مغفرت هم می‌کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.