آیت الله فلاحتی:

ائمه جمعه مشکلات مردم را به مسئولان انتقال دهند

آیت الله فلاحتی در گردهمایی ائمه جمعه گیلان گفت: ائمه جمعه بدون توقع مشکلات مردم را به مسئولان انتقال دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان گیلان گفت: بنا است همه مجاهدانه و میدانی برای مردم کار کنیم و معنای این سخن آن نیست که دولت‌ها در ۴۰ سال گذشته کاری نکردند و این بی انصافی است.

او به انجام خدمات ارزنده بسیار در کشور اشاره کرد و افزود: اگر هر جا نقص و نقدی می‌خواهد بیان شود باید بخش‌های نورانی انقلاب دیده شود ضمن اینکه نقد در صورتی است که می‌توانیم جایگاه بهتری داشته باشیم و نگرانی نسبت به از دست رفتن فرصت‌ها است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دولت جدید اعتقاد دارد با امکانات موجود می‌توان کشور را اداره کرد، ادامه داد: مدیریت یک اصل است و گاهی مواقع ضعف مدیران میانی موجب شده فرصت‌ها از دست برود.

آیت الله فلاحتی برخی ضعف نظارت‌ها و بعضی ضعف مدیریت‌ها را از مشکلات کشور خواند و اظهار داشت: وجدان کاری و جهادی کار کردن از جمله مطالبات ائمه جمعه از استاندار گیلان در نصب مدیران است.

او بر ارائه راهکار‌ها در بیان نقد‌ها تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در نظام دینی زندگی می‌کنیم، ائمه جمعه پدران معنوی جامعه محسوب می‌شوند و مردم انتظار ویژه‌ای از آن‌ها دارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه ائمه جمعه مشکلات را می‌توانند بدون زیاده خواهی به استاندار انتقال دهند، یادآور شد: ائمه جمعه بدون توقع می‌توانند مشکلات مردم را به مسئولان انتقال دهند.

آیت الله فلاحتی ائمه جمعه را پشتیبان و کمک کار دلسوز برای نظام دانست و تصریح کرد: اگر ائمه جمعه ضعفی در مسئولی مشاهده کردند به شخص او بگویند.

حجت الاسلام والمسلمین ولی الله عادلی، مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان نیز در این گردهمایی با اشاره به وجود ۳۵ پایگاه امامت جمعه در استان گفت: نهاد نماز جمعه برنامه محور است و هیئت‌های اندیشه ورز در موضوع‌های مختلف جامعه کنار ائمه جمعه قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.