امدادرسانی به ۱۲۰ خودروی گرفتار در برف

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از امدادرسانی به ۱۲۰ خودروی گرفتار در برف خبر داد.

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به بارش برف و باران در استان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی در استان و اولویت بازگشایی محور‌های اصلی و شریانی، عملیات برف روبی ۲ هزار و ۸۸۶ کیلومتر باند محور‌های مواصلاتی به همت نیرو‌های راهداری در شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، درمیان، قاین، فردوس، سرایان و دیهوک انجام شده است.

او افزود: در عملیات برف روبی در سطح محور‌های استان ۷۶۵ تن شن و نمک استفاده شده است.

جلال زاده ادامه داد: ۷۵ دستگاه ماشین آلات برف روبی و نمک پاشی به همت ۱۲۵ راهدار، با شروع بارش برف در استان با آمادگی کامل در سطح محور‌های مواصلاتی مستقر و برای پاکسازی و ایمن سازی راه‌ها فعالیت داشتند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با حضور به موقع راهداران در صحنه ۱۲۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف، امدادرسانی شدند.

جلال زاده اظهار کرد: هموطنان از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

او به مردم و مسافران توصیه کرد قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای۲۴ ساعته ۱۴۱ در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب، و از نرم افزار ۱۴۱ و تارنما www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.