آغاز طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از شروع مرحله جدید طرح ملی سرباز مهارت در استان خبر داد.

ابراهیمی معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی از آغاز مرحله جدید آموزش‌های طرح ملی سرباز مهارت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ایام مقدس سربازی فرصت مناسبی برای آشنایی با مهارت‌های زندگی، اجتماعی و آماده شدن آن‌ها برای ورود به عرصه کسب‌و کار و زندگی است.

وی ادامه داد: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بهینه‌سازی ایام مقدس سربازی و استفاده مناسب از این فرصت به‌منظور افزایش مهارت و توانمندی جوانان، این طرح توسط وزارت ورزش و جوانان، ستاد کل نیرو‌های مسلح و جهاد دانشگاهی اجرا می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: در طرح سرباز مهارت، آموزش‌های چهارگانه سواد مالی، سواد رسانه‌ای، کارآفرینی و اشتغال و مهارت‌های زندگی در قالب ۴۸ ساعت آموزشی ارائه می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه سهمیه استان خراسان جنوبی به صورت ماهیانه ۲۵۰۰ نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در دو مرکز آموزشی امام رضا (ع) و محمد رسول الله (ع) است، افزود: فاز جدید این طرح از ابتدای بهمن ماه  آغاز شده است.

گفتنی است، در سال گذشته نیز این طرح در خراسان جنوبی اجرا و بیش از ۹هزار سرباز از دوره‌های آموزشی طرح سرباز مهارت برخوردار شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.