تأمین سوخت مرغداران و گلخانه‌داران در خوسف

فرماندار خوسف گفت: باید به گونه‌ای تدبیر شود تا افراد برای دریافت سوخت خود دچار مشکل نشوند و بتوانند بدون دغدغه و نگرانی سوخت خود را دریافت کنند.

ایمانی، در جلسه شورای مدیریت بحران شهرستان خوسف با تشکر از خدمات و تلاش‌های اعضای شورای مدیریت بحران گفت: اقدامات به گونه‌ای ادامه پیدا کند تا روند خدمت رسانی به مردم دچار کوچکترین وقفه نشود.

او با بیان اینکه مطابق تصمیمات اتخاذ شده جریان گاز مشترکان خانگی و مراکز درمانی نباید قطع شود، افزود: مطابق پیش بینی‌های صورت گرفته تا ۲۰ روز آینده روند کاهش دما ادامه خواهد داشت از این رو لازم است آمادگی‌ها و پیش بینی‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس شورای مدیریت بحران خوسف به عوامل متعدد کاهش افت فشار گاز اشاره کرد و ادامه داد: برودت بی سابقه دمای هوا گسترش دامنه خدمت رسانی و قطع گاز وارداتی از ترکمنستان و مشکلاتی که در بخش ذخیره سازی انرژی وجود دارد از جمله عواملی است که موجب افت فشار گاز شده است.

ایمانی ضمن تاکید بر مدیریت جهادی در زمینه رفع مشکلات موجود گفت: نقاطی در شهرستان شناسایی شده که قابلیت خرید و ذخیره سازی سوخت را دارند که از این تعداد نقاطی نسبت به خرید سوخت اقدام و ذخیره سازی کرده‌اند.

فرماندار خوسف با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان، افزود: انصافا در این شرایط سخت و بحرانی نظام و دولت با هنرنمایی و به کارگیری همه ظرفیت‌های کاری و اداری توانست از قطع گاز منازل و نانوایی‌ها جلوگیری کند که موضوع بسیار مهمی است.

رئیس شورای مدیریت بحران با تاکید بر بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، یادآور شد: بحث مدیریت مصرف و صرفه جویی انرژی و سوخت از جمله گاز باید به یک فرهنگ تبدیل شده و همه در رفتار‌های فردی و اجتماعی خود به آن پایبند باشند تا در مواقع بحران بتوان اقدامات بهتر و موثری را به انجام رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.