اتمام عملیات برف روبی مسیرهای جاده ای خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برف روبی جاده های روستایی امروز ظهر به اتمام رسید، گفت: همه مسیرهای اصلی و شریانی استان باز است.

آخوندی گفت: به واسطه برف و یخ زدگی در برخی از جاده‌های خراسان رضوی شب گذشته برخی از مسیر‌های خراسان جنوبی به سمت مشهد بسته بود.

او افزود:  در حال حاضر این مسیر‌ها باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه در حال حاضر همه مسیر‌های اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است و مسدودی نداریم، گفت: تنها در برخی از جاده‌های روستایی به ویژه در شهر‌های زیرکوه و درمیان به واسطه برف و یخ زدگی تردد با مشکل رو به رو است.

او ادامه‌داد: برف‌روبی جاده‌های روستایی تا ظهر امروز ادامه  داشت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: علی رغم هشدار‌هایی که داده بودیم، ولی برخی از شهروندان شب گذشته عازم سفر شده بودند.

آخوندی بیان کرد: این شهروندان در بارش برف و باران دچار مشکل شدند که هزار و ۵۰۰ نفر از این در راه ماندگان در حسینیه‌ها و مراکز بین راهی اسکان داده شدند.

او یادآور شد: بیشتر این مسافران در مسیر بیرجند به قاین و یا در مسیر گناباد به قاین بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: همچنان از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم که از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.