با دستور قضایی صورت گرفت؛

تخریب چهار مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بیرجند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان جنوبی گفت: هفته گذشته چهار مورد ساخت و ساز غیرمجاز در یکی از محلات شهر بیرجند تخریب شد.

حجت الاسلام  نسایی زهان گفت: هر نوع ساخت و ساز غیرمجاز جرم مشهود بوده و اداراتی که در این زمینه مسئولیت دارند باید با این موضوع برخورد و از بروز آن پیشگیری کنند.

او افزود: مشکل این جاست که برخی از ادارات ترک وظیفه کرده و در سایه سهل‌انگاری این دستگاه‌ها شاهد ساخت و ساز غیرمجاز هستیم لذا از ابتدای کار نباید به افرادی که مجوز ساخت ندارند اجازه ساخت و ساز داد.

دادستان بیرجند با تاکید بر اینکه همه چیز باید بر مبنای قانون باشد گفت: وظیفه دستگاه قضا تخریب نیست بلکه نظارت بر کار دستگاه‌های اجرایی است که به وظایف خود عمل کنند.

حجت الاسلام  نسایی زهان بیان کرد: وجود ساخت و ساز‌های غیرمجاز موجب تخریب چهره شهر‌ها شده و مشکلاتی در مسایل زیرساختی ایجاد می‌کند لذا باید به‌طور قاطع با این قبیل ساخت و ساز‌ها برخورد کرد.

حجت الاسلام نسایی با تاکید بر اینکه هر خانه‌ای که غیرمجاز ساخته شده با حکم دادگاه تخریب می‌شود افزود: از این پس باید دستگاه‌های اجرایی مراقبت کنند که شاهد چنین ساخت و ساز‌هایی در شهر نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.