محدودیت منابع بانکی، سد راه ایجاد اشتغال

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: یکی از مشکلات اصلی کنونی در اعطای وام‌های اشتغال نبود منابع مالی بانک‌ها در استان است.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال کمیته امداد تعهد داده است که ۸ هزار و ۱۹۲ فرصت شغلی در استان ایجاد شود و امیدواریم تا پایان سال این تعداد اشتغال به طور صد درصد محقق شود.

او با اشاره به اینکه تاکنون ۴ هزار و ۸۸۳ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است افزود: برای این تعداد فرصت شغلی ایجاده شده ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

عرب با بیان اینکه بیشترین تسهیلات ارائه شده برای ایجاد اشتغال در مشاغل خرد و خانگی است اظهار کرد: سقف وام‌های پرداختی از سوی کمیته امداد استان ۱۰۰ میلیون تومان است اما مشکل فعلی، کمبود منابع مالی بانک ها است.

تحصیل ۱۶۸ دانش آموز مستعد در مدارس هیئت امنایی

او گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه بین آموزش و‌پرورش و‌ کمیته امداد استان، امسال ۱۶۸ دانش آموز با استعداد به صورت رایگان در مدارس هیئت امنایی استان در حال تحصیل هستند.

عرب افزود: هم اکنون ۵۲ مدرسه هیئت امنایی استان با کمیته امداد قرارداد دارند و دانش آموزان با استعداد را در این مدارس پذیرش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.