گل محمدی: باید تمرکزمان را برابر نساجی حفظ کنیم/ پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی دریافت نکردم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما باید برابر تیم نساجی تمرکز خود را حفظ کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در نشست خبری قبل از  بازی برابر تیم نساجی اظهار کرد:  این بازی آخرین بازی ما در نیم فصل است. بازی‌ها حساس شده و نساجی هم با کادرفنی خوب و بازیکنان خوب نتایج خوبی گرفته است. آنها تاکتیکی هستند و بازی سختی برای ما خواهد بود. مثل بازی قبل تمرکز خودمان را باید حفظ کنیم تا نتیجه بگیریم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هر ۳ امتیازی در این مقطع بسیار مهم است. هدف ما برد و گرفتن ۳ امتیاز است اما این کار سخت خواهد بود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

گل‌محمدی درباره تیم ملی و اینکه به شما پیشنهادی داده شده تا سرمربی تیم ملی شوید، گفت: نه با من هیچ صحبتی نشده است. 

او درباره مصدومیت دانیال اسماعیلی‌فر تصریح کرد: او مشکلی ندارد و دیروز و امروز هم تمرین کرد. فکر می‌کردیم شرایط او‌ بد باشد اما به بازی فردا می‌رسد.

گل‌محمدی درباره  وضعیت عیسی آل‌کثیر هم تصریح کرد: او مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت. او باید در بازی‌های تدارکاتی و تمرینات حضور داشته باشد. این کارها یک ماه زمان بر خواهد بود. عیسی شرایط سختی داشته و باید از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی باشد.

اودرباره علی علیپور و احتمال بازگشت به پرسپولیس گفت: درباره نقل و انتقالات صحبتی ندارم چون اکنون نیم فصل تمام نشده و بعد بازی حذفی داریم. تمرکز ما روی این ۲ بازی است. اسامی مطرح شده همه گمانه‌زنی است و هنوز لیستی به باشگاه داده نشده. تا بعد از بازی حذفی حتما باشگاه صحبت خواهد کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره وضعیت مرتضی پورعلی گنجی و احتمال جدایی از تیم افزود: وقتی بازیکنی به پرسپولیس می‌آید دوست دارد مقابل هواداران بازی کند. او هم دوست داشت مقابل هواداران بازی کند. بندی برای جدایی ندارد و امسال در پرسپولیس خواهد بود.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با تیم نساجی که تیم خوبی است بازی داریم. افتخار داشتم با حمید مطهری که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید  کار کنم. او هر روز پیشرفت می‌کند و از او ممنونم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
حیف از پولی که صرف فوتبال بشه. حیف...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۴ دی ۱۴۰۱
درود بر یحیی گل محمدی عزیز دل مردم
Iran (Islamic Republic of)
حسنک دبیر
۲۲:۱۸ ۱۴ دی ۱۴۰۱
قرار هم نبوده که پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی دریافت کنی!!!
امثال تو و علی دائی و .... دیگه اعتبار و ارزشی نزد ملت شریف ایران ندارید !!!
ممکنه بعضی از بی شرمها هنوز بشما علاقه داشته باشن ولی ملت شریف و واقعی ایران هیچ ارزش و اعتباری برای شما وطن فروشان قائل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۴ دی ۱۴۰۱
اخه زردک تو که سرت همش تو گوشی و استوری گذاشتنه و تیم هم داره قطره چکانی امتیاز میگره رو کی میبره تیم ملی خخخخخخخخخخخخ ولی کاش ببرن ما راحت بشیم تیم یه نفسی بکشه :))
Iran (Islamic Republic of)
ت
۲۱:۱۷ ۱۴ دی ۱۴۰۱
به همین روش برو مسیر تاریخ را عوض خواهی کرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۴ دی ۱۴۰۱
تو یکی که خیلی پرویی یعنی خاک بر سر اونی که بخواد با وجود حرف های تو بازم تو رو سر مربی تیم ملی کنه
آخرین اخبار