مهدوی: بازی پرسپولیس و نساجی جذاب خواهد بود/ به نبود تماشاگر در فوتبال عادت کردیم

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تیم ما و پرسپولیس به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستند و همین موضوع باعث جذابیت این بازی می شود.

محمدرضا مهدوی مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره بازی تیمش برابر تیم پرسپولیس اظهار کرد: این بازی آخرین دیدار نیم فصل محسوب می‌شود و از لحاظ جدولی و نتیجه  مهم است. خوشبختانه با تیمی بازی داریم که فوتبال ارائه می‌کند و بهترین تیم در لیگ ایران است.   به نظرم بازی جذابی خواهد شد چرا که هر ۲ تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند و برای ارائه  فوتبال زیبا تلاش می‌کنند.  

مهدوی درباره شرایط تیم نساجی بیان کرد: خدا را شکر شرایطمان خوب است و با برد برابر تیم تراکتور وضعیت بهتری پیدا کردیم و جایگاه خوبی در جدول رده بندی به دست آوردیم و امیدوارم همین روند را بتوانیم ادامه بدهیم.

ساختار تیم پرسپولیس هجومی است 

مربی نساجی درباره احتمال حضور آل کثیر در بازی روز پنج شنبه اظهار کرد: به نظرم ساختار تیم پرسپولیس تهاجمی است و  کادر فنی از هر مهره‌ای که استفاده کرده خطرناک بوده است. امیدوارم بازیکنان ما تاکتیک‌های مدنظر سرمربی را بتوانند اجرا کنند تا بتوانیم در این بازی به موفقیت برسیم.

او درباره مصدومان و محرومان این بازی گفت: خدا را شکر مصدوم و محرومی در این بازی نداریم و همه بازیکنان آماده این بازی هستند. البته نظری و شاهین طاهر خانی خیلی وقت است که مصدوم هستند و طاهر خانی رباط صلیبی پاره کرده است.

ساختار دفاعی قوی تیم ها  باعث فقر گلزنی در لیگ شده است 

مهدوی درباره فقر گلزنی در  لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ساختار دفاعی تیم‌ها قوی‌تر شده است و همین موضوع باعث شده که فاصله تیم‌ها در جدول نزدیک به هم باشد و باید تاکتیک‌ها تغییر یابد و تیم‌ها سیستم تهاجمی به کار بگیرند تا گل‌های بیشتری در لیگ زده شود.

مربی نساجی درباره اینکه نبود تماشاگر در بازی با پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: به نظرم این موضوع تاثیر چندانی در این بازی ندارد چرا که ما به نبود تماشاگر عادت کردیم. همچنین  در چند سال گذشته که در برخی از بازی‌ها شاهد حضور تماشاگران بودیم باز هم ورزشگاه‌ها پر نمی‌شدند و هواداران کمی به ورزشگاه می‌آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار