رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

صنایع مستقر در ابهر بهره وری انسانی بالایی دارند

گفت: ویژگی بارز صنایع مستقر در ابهر بهره وری بالایی انسانی و حجم بالای سرمایه گذاری است و رفع مشکلات آن‌ها عزم جدی و تمامی مسوولان را می‌طلبد.

مجید گلشنی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان  در دیدار با حسن شجاعی علی آبادی، نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که به لحاظ تعداد پروانه‌های بهره برداری ۲۰ درصد از صنایع استان در ابهر واقع شده، اما به لحاظ سرمایه گذاری بیش از ۴۰ درصد از حجم سرمایه گذاری در این شهرستان است. ویژگی بارز صنایع مستقر در ابهر بهره وری بالایی انسانی و حجم بالای سرمایه گذاری است و رفع مشکلات آن‌ها عزم جدی و همراهی تمامی مسئولان استانی را می‌طلبد.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان ابهر یادآور شد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در این شهرستان باید تلاش کنیم حلقه‌های مفقوده صنایع استان را ایجاد و زنجیره تولید در حوزه‌های مختلف را تکمیل کنیم.

گلشنی با اشاره به تدوین سند راهبردی صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: در تلاش هستیم این سند مطابق با سند راهبردی وزارتخانه تدوین و بومی سازی شود تا شاهد نتایج مطلوب آن در آینده نزدیک برای استان باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه به مسائل شهرستانی بسیار حائز اهمیت است افزود: هنر مدیریت در حوزه تولید و تجارت بایستی به گونه‌ای باشد که همزمان بر سرعت رشد صنعتی شهرستان‌های برخوردار، سرعت رشد صنعتی مناطق کم برخوردار افزایش یابد.

گلشنی از پایش واحد‌های صنعتی و معدنی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است تا پایان سال عملیات پایش واحد‌های صنعتی و معدنی استان در قالب لایه‌های اطلاعاتی مدون و مشخص انجام و به اتمام برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.