معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

حجم بالای منازل فرسوده در فهرج

آئینی گفت: در شهر فهرج با حجم بالایی از معابر خاکی و منازل فرسوده روبه رو هستیم.

محمد آئینی دیشب در سفر به شهرستان فهرج گفت: در سفری که به شهرستان فهرج داشتیم از بافت های فرسوده بازدید کردیم؛ اما  متاسفانه با حجم بالایی از معابر خاکی و منازل فرسوده در شهر فهرج روبرو شدیم. 
 
او ضمن توصیه به مردم فهرج مبنی بر بازسازی هر چه سریع تر منازل فرسوده خود افزود: برای بازسازی منازل فرسوده، تسهیلات ارزان قیمت داده می شود و مردم می توانند از تراکم های تشویقی در این زمینه استفاده کنند و برای خود و فرزندانشان،  طبقات اضافی بسازند و از این فرصت استفاده کنند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شهرک بازآفرینی ایران بیان داشت:  مقرر شد در کار مشترکی که ما هم کمک خواهیم کرد، حجم معابر خاکی شهر فهرج کاهش پیداکند .
 
او که به مناسبت ۵ دی به شهرستان بم نیز سفر کرده بود، گفت : به مناسبت سالروز زلزله بم آمده ایم عرض تسلیتی به بازماندگان آن فاجعه غم بار داشته باشیم.
 
آئینی همچنین از اهالی منطقه به ویژه مردم بم که  به عنوان سفیران نوسازی در این چند روز عازم استان های کشور بودند، قدردانی کرد و بیان داشت: آن ها این پیام را به مردم ایران رساندند که تا دیر نشده سعی کنید، نسبت به نوسازی و مقاوم سازی واحد های مسکونی خود اقدام کنید تا فاجعه بم دوباره تکرار نشود. آن ها همچنین حمایت هایی را  که دولت در این زمینه فراهم کرده بود، برای مردم تشریح کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار