فعالیت ۵ مبلّغ غیربومی در بشرویه

از ۳۰ مبلّغ حاضر در برنامه‌های دهه فاطمیه در بشرویه، ۵ نفر غیربومی هستند.

حجت الاسلام نودهی مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه  گفت: حضرت زهرا (س) پرچمدار جهاد تبیین بودند و در دفاع از ولایت جان خود را فدا کردند.

او با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) افزود: در این زمینه تبلیغات اسلامی بشرویه برنامه‌های عزاداری و سوگواری بسیاری را برای مردم مومن این شهرستان در نظر گرفته است.

حجت الاسلام نودهی ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی در شب و روز شهادت حضرت زهرا (س) به وسیله موکب‌های دارای مجوز شهرستان برپا می‌شود و از عزاداران فاطمی پذیرایی خواهند کرد.  

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه  به شرح خطبه فدکیه اشاره کرد و گفت: این برنامه از طرف هیئت محبین حضرت رقیه (س) در روز شهادت سیدة النساءالعالمین در محل مسجد الرضا ویژه بانوان برگزار می‌شود.

او بیان کرد: اجتماع بزرگ بانوان شهرستان از سوی هیئت محبین حضرت رقیه (س) در شام شهادت ساعت ۸ شب و از محل حسینیه مرحوم آقانجفی به سمت فاطمیه برگزار خواهد شد.  

حجت الاسلام نودهی در ادامه گفت: مراسم محوری روز شهادت حضرت زهرا (س)، سه شنبه ۶ دی در هیئت سادات الحسینی فاطمیه بشرویه برگزار می‌شود.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی بشرویه با اشاره به حضور مبلغان گفت: در این ایام ۲۵ مبلغ و مبلغه بومی و پنج مبلغ غیربومی از دفتر تبلیغات مشهد مقدس در مساجد و روستا‌های بشرویه فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.