روسیه حملات اسرائیل به سوریه را محکوم کرد

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: روسیه حملات هوایی غیرقانونی تل آویو به خاک سوریه را محکوم می‌کند.

واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: روسیه حملات هوایی غیرقانونی نیروی هوایی اسرائیل به خاک سوریه را محکوم می‌کند.

به گزارش تاس، سفیر روسیه با اشاره به اینکه وضعیت در شمال سوریه نگران کننده است، یادآور شد: عملیات نظامی در استان‌های حلب، رقه و الحسکه منجر به کشته شدن سربازان و غیرنظامیان سوری از جمله نمایندگان رسانه‌ها و همچنین تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی شده است. 

او افزود: در این زمینه، ما حملات هوایی غیرقانونی مداوم توسط نیروی هوایی اسرائیل را محکوم می‌کنیم. در ماه نوامبر، حداقل دو قسمت مربوط به حملات هوایی به فرودگاه نظامی شعیرات در شرق شهر حمص و حملات از دریای مدیترانه به سوریه گزارش شد. در مناطق مرکزی و ساحلی، شش سرباز سوری کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
حملات هوایی غیرقانونی تل آویو از سال 2011 تاکنون به خاک سوریه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است.
حملات هوایی غیرقانونی تل آویو از سال 2011 تاکنون به خاک سوریه 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۰۱ دی ۱۴۰۱
«"مسکین"» بر اثر پیری، مریضی یا نقص عضو اصلاً نمی‌تواند کار کند.
**تکریم یتیم** و **اطعام مسکین** باعث "افزایش رزق"، "آسانی زندگی" و "رحمت خدا" می‌شود.
فقیر کار می‌کند اما درآمدش از مخارجش کمتر است.
سوره فجر89/ آیات 16، 17، 18.
آخرین اخبار