افزایش ۲ برابری وجوه حاصل از فروش نفت گاز در بازارچه های مرزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماه امسال وجوه حاصل از فروش مرزی نفت گاز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماه امسال توزیع نفت گاز در جایگاه‌های مرزی واقع در پایانه و بازارچه مرزی ماهیرود و بازارچه مرزی یزدان بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش یافته است.

عابدانی افزود: بر اساس قرارداد منعقده این شرکت با کارگزار، نفت گاز تحویل شده در این جایگاه‌ها از طریق تلمبه و صرفاً در باک خودرو و با قیمت تعادلی (مصوب کمیته استانی تعیین نرخ فروش مرزی) عرضه می‌شود.

او اظهار کرد: در این مدت از وجوه حاصل از فروش مرزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان به حساب خزانه دولت واریز شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ برابر افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین این شرکت بابت عرضه نفت گاز در این منطقه به کارگزار مربوطه بیش از ۹ میلیارد تومان حق العمل توزیع، پرداخت کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ برابر افزایش را نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.