پایان تلخ شوخی با برد مراکش مقابل پرتغال/ دختر ۹ ساله قربانی هوادارن رونالدو شد

یک دختر ۹ ساله مراکشی به خاطر شوخی با کریستیانو رونالدو در حال سپری کردن روزهایی دشوار است.

اشک‌های کریستیانو رونالدو در قطر پس از حذف پرتغال مقابل مراکش در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ در سراسر جهان به شدت مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. برخی از جمله یک دختر ۹ ساله مراکشی، به شوخی با رونالدو پرداخته و تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. در این ویدئو، این دختر با تمسخر رونالدو می‌گوید: "تیم ملی پرتغال حالا در فرودگاه است. رونالدو کجاست؟ او در ماشینش گریه می‌کند. بیچاره رونالدو. "

چند روز پس از رخ دادن این اتفاق، مادر این دختر به دلیل آزار و اذیت و توهین‌های شدید به دخترش، مجبور شده در شبکه‌های اجتماعی پستی گذاشته و هواداران ستاره پرتغالی را به آرامش دعوت کند.

مادر این دختر مراشی در پستی در صفحه خود نوشت: "من مادر دختری هستم که به خاطر ویدیوی کریستیانو رونالدو به شهرت رسید. فقط می‌خواهم بگویم که اکنون دخترم شرایط روحی و روانی بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد، تا جایی که به خاطر این حملات از غذا خوردن یا حرف زدن هم خودداری می‌کند. به شما اطمینان می‌دهم که دخترم قصد توهین به کریستیانو رونالدو را نداشت، زیرا او چیزی از فوتبال نمی‌داند. او فقط آنچه را که در اطرافش شنیده بود را تکرار می‌کرد.

پایان تلخ شوخی با برد مراکش مقابل پرتغال/ دختر ۹ ساله قربانی هوادارن رونالدو شد

او ۹ ساله است و فقط می‌خواست خوشحالی خود را ابراز کند، اما متأسفانه قربانی رسانه‌های اجتماعی شد. از همه طرفداران کریستیانو رونالدو به خاطر اتفاقی که افتاده عذرخواهی می‌کنم، اما سلامت روانی دخترم به مخاطره افتاده است. لطفا طوری داستان را در نظر بگیرید که انگار او خواهر کوچک شماست و دخترم را ببخشید. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار