رئیس جمهور:

مردم به شعار دروغین دشمنان‌ اعتماد نکردند/ خبر خوش برای مرزنشینان+ فیلم

حجت الاسلام رئیسی گفت: یک نوبت عواید فروش سوخت به مرزنشینان استان پرداخت می شود.

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان نهبندان و در مصلی امام علی (ع) این شهر ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم گفت: رمز اینکه دشمن نمی‌تواند علی رغم همه فتنه‌ها دست درازی کند، حضور مردم است و مردم دلداده انقلاب هستند.

او افزود: دشمن می‌خواهد، اما نمی‌تواند در کشور ما به توطئه‌ها و اهداف خود دست یابد که بصیرت و شور و شعور مردم، عامل ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمنان است.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: افغانستان در کنار ما قرار دارد، اما ببینید که دشمن در آن کشور چه کرده است، اما در ایران غربی‌ها نتوانسته اند موفق شوند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه فقر و مشکلات و بیماری‌ها در کشور‌هایی همچون کشور‌های آفریقایی موجود است و جولان می‌دهد، اظهار کرد: در نهبندان مردم امروز از آزادی بهره‌مند هستند و انگیزه دارند و نماد بصیرت هستند.

او گفت: دشمن را ناامید کرده ایم و بعد از این هم آن‌ها را ناامید خواهیم گذاشت.

زنان، درس سبک زندگی یاد می‌دهند

حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: زنان نیز در کنار مردان در حال فعالیت هستند و متدین و زمان شناس هستند و بصیرت دارند.

او افزود: در بسیاری از مناطق از جمله نقاط مرزی و محروم، زنان در حال کار و تلاش هستند تا کشور پیشرفت کند و این بانوانند که سبک زندگی اسلامی و ایرانی را به دیگران می‌آموزند.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد از جوان فهیم و دشمن شناس ما سوء استفاده کند، اما زندگی که دشمن می‌خواهد بیاموزد، به کشتار مردم و جوانان می‌انجامد.

رئیس جمهور ادامه داد: آماری که رسماً در غرب منتشر می‌شود، نشان دهنده این است که روز‌ها و سال‌ها زنان و کودکان کشتار می‌شوند و سردمداران قاتلان، می‌خواهند به مردم ما و سایر نقاط جهان درس زندگی را بیاموزند.

 


بیشتر بخوانید


او گفت: داعشی که الان در دنیا در حال جنایت کردن است، ساخته و پرداخته آمریکایی است که می‌خواهیم به او بگوییم تو به ما خیر نمی‌رسانی و شر هم نرسان.

تلاش همه برای حل مشکلات مناطق مرزی

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه مشکلات بسیار زیادی در نهبندان حل شده است عنوان کرد: به عنوان یک مسئول خدمتگزار معتقد هستم که باید برای منطقه‌ای مانند نهبندان، خدمت کرد و سایر مشکلات باقی مانده را حل کرد.

رئیس جمهور گفت: اینکه تمام منطقه خراسان جنوبی گازدار شده است، مایه افتخار است و علاوه بر این می‌توانیم اعلام کنیم که بسیجیان و سپاه، به دنبال آبرسانی به مناطق مختلف کشور از جمله خراسان جنوبی هستند.

او افزود: تأکید می‌کنم که طرح توسعه نهبندان باید هر چه زودتر تصویب شود و هم اکنون نیازمند زیرساخت‌هایی است که باید برای تأمین آن‌ها تصمیم گیری شود و مناطق مشکل دار باید رفع مشکل شوند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه باید این طرح با قوت ادامه پیدا کند، اظهار کرد: در این منطقه، عشایر و مردمی داریم که مرزبان کشور هستند و از آن‌ها تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: سرمایه فرهنگ بسیار ارزشمند است و باید دانشگاهیان و فرهنگیان برای حفظ این سرمایه تلاش کنند تا همچنان نرخ جرم و جنایت پایین بماند.

دستور رئیسی: بازارچه دوکوهانه فعال شود

او گفت: جناب استاندار تلاش کنند تا هر چه سریعتر بازارچه مرزی دوکوهانه نهبندان فعال شود؛ همچنین جاده‌هایی داریم که حادثه خیز است و باید کار‌هایی در این حوزه انجام شود تا دچار خبر‌های ناگوار نشویم و ضرورت دارد تا دوبانده سازی جاده‌های این منطقه هر چه زودتر دوبانده شود.

حجت الاسلام رئیسی عنوان کرد: عوائد مربوط به مرزنشینان نیز به آن اشاره شده است و باید نسبت به این موضوع اقدام شود و بررسی در خصوص زمان قدیم انجام گیرد.

رئیس جمهور گفت: سهمیه‌ای هر چه سریعتر باید برای تأمین پزشک در نهبندان اختصاص یابد تا مردم به هیچ عنوان دغدغه کمبود پزشک در منطقه را نداشته باشند و در آینده نزدیک باید کاری کنیم که پزشکان این منطقه، از خود نهبندان بوده و بومی باشند.

او عنوان کرد: بومی گزینی به کاهش مهاجرت می‌انجامد و می‌توان مشکلات زیادی را در این حوزه رفع کرد.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه ما اصحاب ما می‌توانیم هستیم، اظهار کرد: آنچه که از آن به عنوان قطار پیشرفت تعبیر می‌شود، با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد و هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

رئیس جمهور گفت: نامه‌های مردم حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت و این برای من افتخاری است که خدمت کنم و بدانید که همواره دغدغه رفع مشکلات را دارم.

حجت الاسلام خزاعی امام جمعه نهبندان نیز در این دیدار گفت: طرح توسعه نهبندان یکی از رهاورد‌های سفر رهبر انقلاب به نهبندان است که باید به آن توجه کنیم.

او افزود: تقاضای ما این است که اعتبارات به شهرستان تزریق شود تا ایمن سازی محور‌های مواصلاتی هر چه زودتر انجام شود و کارخانجات نیز فعال شوند تا اشتغال صورت گیرد.

حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: توجه به قنوات شهرستان، توجه به مباحث فرهنگی و دانشگاهی، توجه به طرح‌های کلنگ زنی شده و ناتمام و اهتمام به بازارچه مرزی دوکوهانه که زیرساخت‌های آن آماده شده است، مورد نیاز شهرستان نهبندان است.

امام جمعه نهبندان گفت: تقاضای ما این است که سلام مردم نهبندان را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برسانید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارگر
۰۹:۲۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
شما ناهار خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ملت ما ساده لوح نیستند
Iran (Islamic Republic of)
گ
۲۲:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بله
Iran (Islamic Republic of)
منم یه مغزه در رفته
۲۲:۰۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
به ریال درمیاریم به دللللللللللللللللللار خرج میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دشمن رو ول کن دشمن نمیتونه غلطی کنه به درد مردم برسید، دلار 40 هزارتومن پراید هم تا 500 میلیون تومان میره بالا ، ارزش پراید 50 میلیون تومان هم نیست، به مشکلات اقتصادی و گرانی ها برسید،کو اون وعده های الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ناهار خوردن مرزنشینان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
دوماهه سربازیم تموم شده کارتش نیومده.تو سایت شما گفته بودن 15روزه میاد.چه وضعشه اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
علت گرانی پیاز چیه؟نکنه اونم دلار میریزن پاش که رشد کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
حق الناس کردید, خدا از حق الناس نمیگذره. yjc اگر نمایش ندهی پیداست شما هم حق الناس کردید. یاحق.
Iran (Islamic Republic of)
an
۱۰:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مشکل ازدولت نیست مشکل ازما مردم نادان هستش که هروقت چیزی گرون میشه کارتن کارتن انبارمیکنیم همه مردم ایران مثل آلمان که شکرگرون شدخریدنکردن بعدش شکر مجددبه همون قیمت قبلی برگشت هروقت ما مردم اصلاح شدیم وبافکر زندگی کردیم دولت هم بفکرمردم میشه خوده مردم باید اول اصلاح بشن
Iran (Islamic Republic of)
عمو سلامت
۱۰:۴۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
احسنت حرف دل منو زدی وقتی مردم به همدیگه رجم نمیکنن از دولت چه اتظاری داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ایران بهترین مردم رو داره
هرجای دیگه بود تا حالا مسئولین هزار مرتبه استعفا داده بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
راستگو داریم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
ابطال دادنامه 179 دیوان عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
یا خودتونو زدید به اون راه یا واقعا نمیبینید!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
فقط خدا می تونه به فریاد مرز نشینان برسه ؛ اسمشون رو آوردن و بدبخت شدن همون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهوری 36% در زمان تحلیف ریاست جمهوری قیمت سکه 11.900 بود . امروز با توجه به تلاش شما . قیمت نیم سکه 11.600 است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
شعارو حرف مفته هر چقدر بگی کنتور نمیندازه، عمل مهمه که متاسفانه نیست !!!
یک میلیون خونه در سال را هر وقت آماده کردید، اونم آماده میکنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
باز خبر خوش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
تورو قرآن به این وعده ساماندهی حداقل عمل کن چرا من باید یک پنجم یک رسمی حقوق بگیرم سه برابر اون هم کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۴ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
معیشت اساتید حق التدریس دانشگاه ها و دانشکده های وزارت علوم در خطر است با تدریس ساعتی ۳۵ هزار تومان نمی توان گوشت کیلویی ۲۵۰ هزار تومان خرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مردم به شعار شما اعتماد ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سیدجان دولت یارانه هنگفتی که بابت نان پرداخت مکنه وبیشتراز۳۰درصدآن حیف ومیل ویاایجادرانت وقاچاق میشه اگر یارانه نان را بصورت نقدی به مردم پرداخت شود کمک بزرگی به اقشار کم درآمد جامعه میشه متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
چند سال قبل که تب بورس را مدیران بی دغدغه جیب پر پول ما در میان مردم داغ میکردند تو نظرات نوشته بودم بورس داری تو ایران دلاله بازیست هرکس سهمی میخرد نیاز دارد تا اون سهم افزایش قیمت داشته باشد تا بفروشد به یک عده . باید و حتما از افزایش این قیمت سود کند و از این روش بورس داری حتما یک عده پولدار میشوند و از آنطرف یک عده ای ضررسرمایه بر باد تا آن عده پولدار شوند این وسط تنها شرکتهای حاضر در بورس هستند که ضرری نمی‌کنند وبصورت صوری سهامشان خرید و فروش میشود . یک راه دوم هست که آنهم مشارکت تمام سرمایه داران در بورس هم در سود و هم افزایش سرمایه تمام شرکتهای حاضر در بورس در بازه های زمانی مشخص و تقسیم سود به حساب تمام آن سهامدارا ن بخاطر حضور سرمایه اشان در بورس و نتیجه التهاب کم بورس و رفتن سرمایه بسمت شرکتهای تولیدی در بورس . حضور سکه و ماشین وسیمان و... در بورس از اول هم هیچ سنخیتی با بورس نداشته و ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خوشی زده دلت مردم فقر دارند له‌ میشن
Iran (Islamic Republic of)
مجرد و بیکار
۲۳:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سید جان به لطف گرانی و تورم من هم از کار بیکار شدم فقط خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کامنت ها و لایک و دیس لایک ها گویای هم چیز است
یه نفر هم نیست از ر دولت راضی باشه چون واقعا گرانی و تورم مردم را نابود می کنه و با این حرف ها و شعار ها و سفرها و میان مردم رفتن نه تنها مشکلات حل نمیشه و فقط هزینه اضافه است از بیت المال
مشکل بورس حل نشده که قرار بود 3 روزه حل بشه و هم چنان حقوقی ها و دولت به مردم ظلم می کنند و ضرر پشت ضرر
مشکل مسکن قرار بود حل بشه ولی ارزون شده؟ یه خونه از اون 4 میلیون خونه ساخته شده؟
دلار قرار بود کنترل بشه و روی قیمت چیزی تاثیر نذاره و که در حد اعلا تاثیر میذاره و بی سابقه رفته بالا قیمت دلار
گرانی و تورم هم که رکورد شکسته تو این یکسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
این شعار ها آشنا نیست؟ دلار رو می کنم ۵ هزار تومن، تورم را کنترل می کنم، سالی یک میلیون مسکن می سازم، فضای مجازی را فیلتر نمی کنم، قیمت اتوموبیل را کنترل می کنم و ده ها شعار و وعده دیگر ... آیا این شعار ها رو هم دشمن داده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اعتماد............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سید جان اینجا وضع خرابه ماشین پراید داره خیلی مردم را ازیت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
به وعده های شما اعتماد کردیم که پاسخ بسیار خوبی از این اعتماد گرفتیم بطوریکه لحظه ای شاهد افزایش قیمت ها وکاهش درآمد ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
با سلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ساماندهی کارکنان دولت یعنی رسمیت بخشی به پارتی بازی

وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دیگه چیزی از مردم نمانده سید جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
چرا یک نوبت عوایدسوخت فقط به انها چرا تبیعض پس عدالت چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
بالا برره
۲۱:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
به ریال داریم میاریم به دلار داریم خرج میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسینی
۲۱:۰۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی مردم به شعارهای دروغین بیگانگان و دشمنان اعتماد نکردند،این یک واقعیت مسلم است خودتان هم این را قبول دارید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بله قیمت سروسام آور پراید ،روغن اجاره بها و ماکارونی و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
همه حرف خوب میزنم اما کی خوبه این وسط ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
نه به فروش خودرو در بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
نه به مافیا خودرو آری به واردات خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خودشو زده به اون راه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مردم دیگه خوب و از بد تشخیص میدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
برا ماهم سواله چرا کارهای دولت تو زندگی مردم محسوس نیست؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
گرانی! تورم! عدم ازدواج جوانان! مشکل بیکاری! سربازی اجباری! مشکل بازنشستگان! مشکل معلمان! مشکل کامیون داران! یارانه! قبوض! عدم اتصال اینترنتی خدمات دولتی! بورس! فرابورس! بورس خودرو!! مشکل خودرو! دلار!
ما ایرانی ها همه را تحمل میکنیم ولی سید جان جدت کمک حال مردم باش و حداقل سعی کن یک پیچ از پیچ مشکلات را حل کنی. اگر پیچ روی پیچ نندازی مثل سایرین کشور اباد انشالله به فصل فاطمه زهرا خواهد شد. یا حق. یاعلی مدد.
yjc مرد باش و کامنت را نمایش بده تا جناب رئیس جمهور بدانند ملت پشت اوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خدای گل گفتی, ای کاش رئیس جمهور گوش کند. مردم به خاطر خون شهدا پای نظام ایستادند. اقای رئیسی رای ما ابادی مملکت و ارزانی بود و نه افزایش تورم. خواهشا کاری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
رئیسی واقعا یا خرید نمیکنید یا براتون پولی نیس ایی افزایش روزانه اجناس مرغ ..برنج وروغن روزی چن بار گرون میشن؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کمی در تنهایی خود فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۰:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
هر فعلی ، لازم و ملزومی دارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دولت زرنگ دولتی است که ازسرمایه بکند وخرج ساخت کشور و فقرا کنه وهمچین از خارج ارز وارد کشور کنه برای خارج رونده وخروج ارز مالیاتعوارض وجریمه سنگین تعین کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
با سلام و عرض ادب ...مشکل اصلی اینه که متاسفانه اصل قیمت گزاریها در کشور بر مبنای دلار شده .
به عنوان مثال قیمت آب معدنی.!!!!
آب معدنی که تو کشور خودمون داره تولید میشه ولی میگن چون دلار رفته بالا ، آب معدنی هم گرونترش کنیم .برای این وضع باید واقعا متاسف وناراحت شد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۵ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
مواد و پلیمر و پلاستیک و تعمیر نگهداری کارگاه و قطعات کارگاه و کارخونه آب معدنی همش به دلار ربط داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مردم باید فقط به شعار دولت گوش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شما فقط بلدی خوب وعده بدی ولی تو عمل بدترین عملکرد رو داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
زود نیست، اینقدر....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خودرو رو بردن تو بورس قیمت های الکی میزان و قیمتو میکشن بالا الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ایران خودرو هرچی ماشینه برده تو بورس و به دست مردم عادی هم نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
عقیل
۱۸:۳۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مردم ایران رادریابید قدر این مردمان نجیبب بدانید والا روزجزا باید جوابگو باشید اگرگوش شنوایی هست اگرم نیست که هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جناب رئیسی حالا تکلیف مردم چیه؟ اعتماد بکنن یا نکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آفرین به آیت الله دکترسیدابراهیم رییسی که باآمدنت درراس دولت تورم رازبین برده وتک رقمی کردی همه را خانه دارکردی بیکاری ازبین رفت که رفت قدرت وارزش ریال راکه همیشه کاهشی بودافزایشی کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
علت گرانی تخم مرغ چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حتما بیگانگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خودرو رو بردن تو بورس نه تنها قیمتش نیومد پایین بلکه بیشتر از قیمت کارخونه هم دارن میفروشن.به همون روش قبل بفروشید قرعه کشی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کار آمریکای جنایتکاره و اسرائیل هست ،انشالله این دو کشور رو نابود کنیم درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
جرا بازار ایران با دلار بالا می‌رود مگر مسعو لین در خواب هستن که باید مملکت به دست دلار بالا باین شود یک فکری برای مردم شود خیلی در فشار آخر این مملکت داری نیست هرساعت ی قیمت ی بازاری- شده مگرنمی بینید که چه فشاری به مردم آمده که جای نفس کشیدن گرفته آقاییون مسول تا دیر نشده به حاله جامع فکری برداارید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دولت خودش باعث گرانی خودرو،طلا و مسکن و پوشاک شده.چطور شعار افزایش جمعیت میدین درحالی ک همینهایی که هستیم داریم له میشیم زیر فشار تورم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
احسنت ب شما
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۵۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
بابا یه شیر خشک آپتامیل پپتی 2 گیر نمیاد همه چی گرون شده از دوا دکتر بگیر تا پوشاک و هزار کوفت وزهره ماره دیگه... اینا فقط حرف میزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
بله دقیقا.. اینا خودشون که میدونن.. دردش اینجاست که دونسته اقتصاد مردم هی داره به زوال میره سفره های کوچیک و کوچیکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
کاره آمریکا و اسرائیله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مردم موندن به کی اعتماد کنند
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۶:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
اگر پول و نقدینگی به سمت بورس بیاید باعث میشه جلوی تورم در بازارهای موازی مثل مسکن و طلا و خودرو گرفته شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
یک بار به سمت بورس رفت واسه هفت پشتمون کافیه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
احسنت دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ما فقط ب حرفای راست ‌شما توجه میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
خدایا یک. زندگی که بیشتر بهمون ندادی. دوباره ای نداره. به دادمون برس..
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۵:۴۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
احسنت دکتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
کدوم حرفت بگیم که درست شده که بعد اعتماد به شما کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دلار ۳۸ تومن، سکه ۱۹ میلیون، پراید ۲۳۰ میلیون، گوشت ۲۲۰ تومن ، لوازم خانگی به نرخ خون
حقوق وزارت کار: ۶ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دلار ۵ تومنی چیشد؟ کنترل قیمت خودرو چی شد؟ کنترل قیمت اقلام خوراکی چیشد؟
با گرون کردن اقلام اساسی قرار بود فقط همونا گرون بشن و بقیه اقلام گرون نشن دیگه درسته؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند
۱۴:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
مردم به شعار دروغین آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، اسرائیل و مزدورانشان‌ اعتماد نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
تخم مرغ پارسال شونه ای ۴۰تومان بودالان ۱۰۰هزارتومن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
حرف درمانی گرانی بیکاری ببنید و فکری بحال آن کنید
Germany
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دشمن!
Iran (Islamic Republic of)
جوان خسته
۱۴:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سید بزرگوار شما که میگفتید از دلار ۵۰۰۰ تومانی وحشت دارید الان چی میتونید بگید دلار نزدیک ۴۰ هزار تومان شده و اینم وضع گرونی اجناس هیچ معلوم نیست اوضاع درهم و هرکسی برای خودش یه قیمت میزاره چرا نظارت ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دروغ بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
این مگه این چیزا براش مهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
من از ایی گرونی اعتراض دارم اونم شدیدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
پس باید مردم یه حرکتی بزنن تا شما وارد عمل بشید! عجب؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ما نیز به موفقیت دولت علاقه مند هستیم . که اگر وزیران نیز در سفرهای استانی همراه دولت باشند و در این مدت باقی مانده از مسؤلیت در سفرهای استانی بهترین کمک باشد حتما وضعیت بهتری نیز خواهد بود مخصوصا بازدید از دانشگاه ها و مطالعه نامه ها و بررسی درخواست ها و دستورات لازم به مسؤلان استانی. از سفرهای استانی رئیس جمهور محبوب خوشحال هستیم. شما خیلی خوب هستيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور امروز دولت یاد گرفته به بهانه کم مصرف رایگان! و پرمصرف چند برابر قیمت!! طرح تازه ای هست‌ش که همگان پرمصرف محسوب میشه جاهای محروم هم که یا محروم هستن یا اصلا کم مصرف هم نمیتونن استفاده کنن. با الگوی یک لامپ 10 واتی یا لیوان آب و یک کپسول کاز نمیشه کم مصرف بود چون پرت شبکه معمولا از این رقم بالاتره. البته مخابرات همین کم مصرف رو هم طرح گذاشته که هزینه انشعاب بعلت کم مصرف بودن دخل و خرج نمیکنه!!! یعنی خدایش بین مصرف و کم مصرف و پرمصرف موندیم !!!
خدایش فقط اگه همه چیز رو گردن تحریم و دولت قبلی بیندازیم سربلندتریم و مردم بیشتر قانع میشن،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
آقای رئیسی لطفا سفر نکنید ، وظیفه شما مدیریت وزارت خانه ها و رصد بازار می باشد ، شما در این مدت ناکارآمدترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی شده اید
از همه نظر ، داخلی که آشوب است و خارجی هم که نیاز به حرف زدن ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
ما به خیر تو امید نیست شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
یک نوووووووبت؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دلار گرونی فساد دروغگوییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
افریقا منابع نداره ما که منابع داریم چرا دلار اینجوره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سوریه و عراق جنگ زده ارزش پول بالاتری داره،الان یه سریا میگن به خاطر تحریمه،خب مگه نمیگفتن تحریما بی اثره؟
Germany
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
شما صد دلار توی بانک دارید
بعد ارزش ریال سی هزار تومن هست
یعنی سه میلیون تومن

بعد از یک سال
هر ریال میشه چهل هزار تومن
ریال بی ارزش تر میشه
ولی شما دیکه صد دلار ندارید
در واقع ۷۵ دلار دارید!
یا در واقع دو میلیون و دویست هزار تومن

دولت هم وقتی ارزش ریال کم میشه یعنی دست توی جیب مردم و سرمایه گذار کرده و از طرفی ۲۵ درصد اقتصاد کوچک تر میشه
از طرفی دیگر حقوق ها هم کمتر باید پرداخت شه و مردم فقیر تر میشن!