ایجاد نشاط اجتماعی اولویت برنامه‌های هفته فرهنگی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نشاط اجتماعی باید مهم‌ترین هدف و رویکرد برنامه‌های هفته فرهنگی باشد.

جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی باهدف ایجاد تعاملات، ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های در حوزه‌های مختلف جهت رونق فعالیت‌های این هفته با ریاست طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی در سالن شهید ماژانی برگزار شد.

طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی در جلسه برنامه ریزی هفته فرهنگی استان گفت: نشاط اجتماعی باید مهم‌ترین هدف و رویکرد برنامه‌های هفته فرهنگی باشد.

او با اشاره بر اینکه هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه برنامه‌های مدون گرامیداشت هفته فرهنگی استان اقدام شود افزود: هم در شهرستان‌ها و هم استان برنامه‌های متنوعی با رویکرد نشاط اجتماعی و محتوای با کیفیت و غنای خوبی اجرا می شود.

طالبی بیان کرد: برگزاری دو برنامه محوری، برپایی جشنواره ملی زن روستایی و عشایر با متولی سازمان جهاد کشاورزی و عشایر، برپایی نمایشگاه در ورودی فرهنگ سرای شهر، بزرگداشت مفاخر موسیقی محلی، ایجاد نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری و تجلیل از حوزه کارگری از جمله این برنامه‌ها در هفته فرهنگی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه شهرستان خوسف خاستگاه گل نرگس در استان است ادامه داد: جشنواره گل نرگس در این شهرستان همراه با برنامه‌های خوب و غنی در هفته فرهنگی برگزار خواهد شد.

او اظهار کرد: در شهرستان‌هایی چون قاین نمایشگاه صنایع دستی و آیین شب شعر طنز برگزار خواهد شد و در سایر شهرستان‌ها هم برنامه‌های متنوع و به صورت گروهی و هم گرایی خواهد بود تا به نوعی نشاط و شادمانی و امید در دل مردم زنده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار