معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

نقش تعاونی ها درحوزه صنایع دستی پررنگ شود

معاون استاندار خراسان جنوبی خواستار تقویت بخش تعاونی در حوزه صنایع دستی استان شد و گفت: دولت باید زمینه حضور جدی تعاونی‌ها به ویژه در بخش صنایع دستی و گردشگری را فراهم کند.

اشرفی در جلسه تجلیل از دست‌اندرکاران پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی گفت: خراسان جنوبی برای توسعه پایدار به تعالی و پیشرفت حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان پیشران‌های اقتصادی نیاز دارد.

او با تأکید بر اینکه فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی چند وجهی است، افزود: اقتصاد کشور ما از سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه‌داد: بخش عمده‌ای از نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان جنوبی توسط بخش تعاونی برگزار شده که قابل تقدیر است.

او بیان کرد: دولت باید زمینه حضور جدی بخش خصوصی و تعاونی‌ها را در کلیه فعالیت‌ها به ویژه در بخش صنایع دستی و گردشگری را فراهم کند که در این زمینه تلاش‌های ویژه‌ای شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نقد‌های سازنده موجب رشد و ارتقا است، اظهار کرد: نقد هیچگاه به معنای تخریب نیست.

اشرفی همگرایی و تیم سازی را زمینه ساز ارتقا کار‌ها و رشد و بالندگی فرد و جامعه دانست و گفت: یکی از مشکلات کشور ما این است که فرد گرا بوده و از کار‌های جمعی گریزان هستیم.

او اظهار کرد: آسیب شناسی اقدامات انجام شده در نمایشگاه سراسری صنایع دستی می‌تواند از تکرار نقاط ضعف جلوگیری کرده و موفقیت‌های آتی را رقم بزند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا تیم برگزار کننده نمایشگاه باید نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و در راستای از بین بردن آن‌ها قدم بردارد.

اشرفی ادامه داد: در این صورت می‌تواند در آینده محکم، با روحیه و با انگیزه مضاعف در نمایشگاه‌های آینده در جذب مخاطب موفق‌تر عمل نماید.

گفتنی است؛ که در پایان این جلسه از دست‌اندرکاران برگزاری پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار