همه باهم برای زاینده‌ رود می‌نویسیم

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان به منظور تبدیل مسئله زاینده‌ رود به مطالبه ملی، طرحی را با عنوان «همه باهم برای زاینده‌رود می‌نویسیم» ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌کند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه موضوع خشکی زاینده‌رود باید به مطالبه ملی و استانی تبدیل شود تصریح کرد: حتی اگر مشکل آب این رود تاریخی حل‌وفصل شد، بازهم حفاظت و پاسداشت زاینده‌رود باید برای مردم مهم باشد.

سعید امامی افزود: با همین رویکرد، دبیرخانه فرهنگی زاینده‌رود، طرح «همه باهم برای زاینده‌رود می‌نویسیم» را ویژه گروه سنی هشت تا ۱۶ سال در مدارس شهر اصفهان اجرا و دانش‌آموزان را به نوشتن برای زاینده‌رود تشویق می‌کند.

او توضیح داد: دانش‌آموزان علاقه‌مند به داستان‌نویسی با نوشتن داستان‌هایی درباره زاینده‌رود استعداد خود در زمینه نوشتن و دغدغه شان برای زاینده‌رود را نشان می‌دهند و پس از آن افرادی که استعداد و علاقه بیشتری در این زمینه دارند انتخاب می‌شوند و آموزش مقدماتی نویسندگی را فرامی‌گیرند.

به گفته معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مراسم پایانی این رویداد فرهنگی اسفند برگزار و آثار برتر در قالب کتاب منتشر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار