کتابنما، رویدادی برای پیوند مخاطبان کتاب و سینما در اصفهان

فصل پنجم کتابنما رویداد فرهنگی ویژه مخاطبان کتاب و سینما به منظور ترغیب، تشویق و تهییج کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار شد.

مدیر سوره مهر اصفهان با اشاره به طراحی و اجرای ویژه برنامه فرهنگی کتابنما برای پیوند مخاطبان سینما و کتاب گفت: فصل پنجم کتابنما همزمان با ورود آثار فاخر پویانمایی به سینما برای رده سنی ۶ تا ۱۱ سال به عنوان جامعه هدف در مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی، دانش آموزی و خانوادگی از ابتدای مهر آغاز شد.

علی غفرانی کجانی ادامه داد: در فصل پنجم کتابنما کودکان قبل از تماشای آثار پویانمایی در پردیس سینمایی، با حضور کارشناسان فرهنگی با کتاب‌های متناسب با رده سنی خود آشنا می‌شوند.

به گفته او، آشنایی با مشخصات چاپی کتاب‌ها نظیر اندازه، جلد و نوع کاغذ و شرکت در رقابت‌های سرگرمی از دیگر برنامه‌هایی است که برای دانش آموزان علاقه‌مند به سینما و کتاب در نظر گرفته شده است.

مدیر سوره مهر اصفهان استقبال کودکان از فصل پنجم کتاب نما را بسیار خوب ارزیابی و اعلام کرد: این رویداد فرهنگی در سانس‌های ۵۰ تا ۱۵۰ نفره پیش بینی شده و امکان هماهنگی رزرو سانس برای تمام مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی و مدارس افزایش یافته است.

به گفته غفرانی با توجه به همراهی خانواده‌ها با فرزندانشان در طرح کتابنما در آینده رویداد‌هایی همچون کتابگرد و ویترین کتاب هم اجرایی می‌شود.

چهار فصل قبلی کتابنما، با اکران فیلم‌های سینمایی منصور، موقعیت مهدی، هناس و بدون قرار قبلی، همراه با معرفی کتاب‌های مرد ابرپوش (زندگی نامه شهید ستاری)، آقای شهردار (زندگی نامه شهید مهدی باکری)، شهید علم (زندگی نامه شهید داریوش رضایی نژاد) و رمان آبی‌ها برگزار شد و مورد استقبال مجموعه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، دانشگاه ها، دستگاه‌های دولتی و خانواده‌ها قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار