تشییع پیکر شهید خدمت در بروجن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر شهید خدمت یزدان قجری از شهدای آتش‌سوزی لوکوموتیو محور مبارکه به اصفهان پنج‌شنبه در شهرستان بروجن تشییع می‌شود.

اسماعیل عسگری اظهار داشت: یزدان قجری فرزند محمدقلی راننده لوکوموتیو باربری بود که در ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۱ در حادثه اغتشاشات و آتش‌سوزی لوکوموتیو دچار حادثه سوختگی شدید و به بیمارستان محمد رسول‌الله (ص) شهرستان مبارکه منتقل شد و پس از چند روز بستری در بیمارستان و علیرغم تلاش‌های کادر درمان، به علت سوختگی شدید جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مجوز دفن او به‌عنوان شهید خدمت در گلزار شهدای شهرستان بروجن اخذ شد.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: بر اساس مصوبه ستاد میثاق جاویدان در استانداری چهارمحال و بختیاری مقرر شد تا آیین تشییع پیکر مطهر این شهید گرانقدر روز پنج‌شنبه سوم آذرماه ۱۴۰۱ در شهر بروجن برگزار شود.

وی گفت: زمان و مکان تشییع پس از هماهنگی با خانواده معزز شهید و تصمیم گیری نهایی نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بروجن اعلام خواهد شد.

عسگری ادامه داد: از مردم همیشه در صحنه استان به خصوص مردم شهیدپرور شهرستان بروجن دعوت می‌شود تا در مراسم تشییع پیکر شهید خدمت یزدان قجری شرکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار