اهدای ۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند از اهدای دو هزار نسخه کتاب در پویش مردمی اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در استان خبرداد.

عابدینی گفت : به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور فرهنگ سازی ، پویش مردمی اهدای کتاب اهدای دانایی برگزار شد که در این پویش مردم کتاب‌های مازاد و بلااستفاده خود را به پایگاه‌های جمع آوری کتاب تحویل دادند که در این پویش ۲ هزار نسخه کتاب به کتابخانه ها‌ی عمومی استان اهدا شد.

او افزود:اهدای این کتب با شعار وقف کتاب و اهدای کتاب، اهدای دانایی و آگاهی است و باهدف اینکه می‌تواند وقف و نذر به صورت اهدای کتاب هم باشد و ماندگاری داشته باشد انجام شده است.

عابدینی بااشاره به استقبال خوب مردم به این پویش گفت:کتاب‌های اهدا شده به مرکز مبادله استان منتقل و بعد از تفکیک در اختیار کتابخانه‌هایی قرار می‌گیرند که به این کتب نیازمند هستند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیرجند بیان کرد:همزمان بااین پویش عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی هم انجام شده که متقاضیان برای عضویت کامل باید مدارک را تحویل و باارائه کد تخصیص به نزدیکترین کتابخانه محل سکونت خود تا پایان آذر ماه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.