تامین آب؛ گام اول در راه اندازی واحدهای تولیدی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به کمبود آب ، سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای تولید، ورزشی و گردشگری را دارند تامین آب را در اولویت قرار دهند.

عباس‌زاده عصر امروز در قرارگاه پشتیبانی و مانع‌زدایی خراسان جنوبی، گفت: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف استان برای ایجاد واحد‌های تولیدی، دامپروری و گاوداری، ورزشی و گردشگری و ... را دارند، قبل از انجام هر کاری ابتدا برای تامین آب مورد نیاز واحد خود اقدام کنند.

او افزود: با گذشت زمان مشکل تامین آب در استان بیشتر می‌شود بنابراین بعد از اینکه سرمایه گذاران با همکاری دستگاه‌های مربوط برای تامین آب واحد خود به توافق رسیدند، اقدامات لازم برای ایجاد واحد مورد نظر را انجام دهند تا در زمان بهره‌برداری با مشکل تامین آب مواجه نشوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برای رفع مشکلات موجود در واحد‌های تولیدی، کمک‌های لازم را انجام می‌دهیم، عنوان کرد: به عنوان دولت وظیفه داریم زیرساخت‌های مورد نیاز برای سرمایه گذاری در استان را فراهم کنیم.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه حقوق دولتی در هر شرایطی توسط سرمایه گذاران باید پرداخت شود اظهار کرد: هفته دولت امسال پایان گازرسانی به همه روستا‌های استان را اعلام کردیم.

او ادامه داد: با رفع موانع موجود، امکان گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی موجود در خراسان جنوبی فراهم شده است.

در این جلسه مشکلاتی مانند ایجاد زیرساخت‌های آب، برق، گاز، راه دسترسی و تامین زمین پنج واحد شامل دو واحد گاوداری، مرغداری، مجموعه ورزشی، گردشگری و فرهنگی و واحد اسقاط خودرو سبک توسط مسئولان این واحد‌ها بیان شد.

در ادامه این جلسه راهکار‌های پیشنهادی برای رفع مشکلات مطرح شده درهر یک از واحد‌های مورد نظر ارائه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.