هیچ قدرتی توان مقابله با ملت ایران را ندارد

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی گفت: هم اکنون هیچ کشوری قدرت مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

امیرسرتیپ دوم شاطری در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین نورانی، امام  جمعه شهر نیمبلوک و جمعی از دانش آموزان شهر نیمبلوک به مناسبت هفته پدافند غیر عامل و هفته بسیج دانش آموزی گفت: دشمن می‌خواهد کشور را از درون، با ابزار‌هایی که در دست دارد ذهن جوانان و نوجوانان این مرز وبوم را در دست بگیرد، اما این درخت تنومند جمهوری اسلامی ایران با این اقدامات هیچ تکانی نخواهد خورد و به مسیر خود مانند چهل سال گذاشته ادامه می‌دهد.

امام جمعه شهر نیمبلوک نیز با اشاره به اینکه دشمن از نوجوانان ما می‌ترسد افزود: در زمان جنگ تحمیلی نوجوانانی همچون حسین فهمیده از جان خود گذشتند و از کشورشان دفاع کردند، دشمن می‌داند اگر این نوجوانان بخواهند به میدان بیایند، این جرات و جسارت را دارند که با آن‌ها مقابله کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نورانی افزود: دشمنان اکنون با ابزار‌هایی همچون فضای مجازی و تحت تاثیر قرار دادن نوجوانان ما می‌خواهند کشور را برهم بزنند.

او افزود: ما با همین نوجوانان به میدان خواهیم امد و مانند همیشه شکستشان خواهیم داد.

دیدار با خانواده شهید صادقی اولین شهید شهر نیمبلوک و شهرستان قائنات از دیگر برنامه‌های امیر شاطری بود.

در این دیدار به رسم یاد بود از طرف قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ نزاجا به فرزند شهید صادقی لوح سپاس تقدیم شد.

همچنین امیر سرتیپ دوم شاطریدر جمع دانش آموزان هنرستان برکت شهر نیمبلوک با اشاره به اینکه هم اکنون گلوله دشمن از جنس رسانه و پیام است و می‌خواهند مرد‌ها را بی غیرت و زنان را بی عفت بار بیاورند گفت: راه دفاع و مقابله با دشمن این است که با سواد رسانه‌ای به جنگ رسانه دشمن بروید و مانند همیشه آن‌ها را شکست دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار