تمدید ثبت نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

مهلت ثبت نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در خراسان جنوبی از یک شهریور شروع و تا ۲۰ آبان تمدید شده است.

احسان نژاد مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: علاقمندان به ثبت نام در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج می‌توانند تا ۲۰ آبان عدد یک را به شماره پیامکی ۶۶۰۰۰۵۵ ارسال کرده و یا به سامانه quran.ir مراجعه کنند.

او افزود: این مسابقات در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده پردازی قرآن برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت فردی در مسابقه می‌توانند رشته‌های متنوع را در فایل آیین نامه مشاهده کنند.

احسان نژاد بیان کرد: شرکت خانوادگی در مسابقه به گونه‌ای است که تمام اعضای خانواده یک فعالیت عمومی قرآنی را انجام می‌دهند و در مسابقه به صورت خانوادگی شرکت می کنند.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: شرکت گروهی نیز به گونه‌ای است که یک گروه ۳ نفره که هر کدام یک فعالیت خاص قرآنی انجام می‌دهند در مسابقه شرکت می‌کنند.

او عنوان کرد: این دوره از مسابقات در چهار مرحله بین مساجد و پایگاه‌ها (محله ای)، مرحله شهرستان، مرحله استان و مرحله کشوری برگزار می شود که پس از ثبت نام، مکان برگزاری در هر مرحله از طریق تماس به افراد اطلاع داده می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار