هیئت‌های ورزشی نهبندان چشم انتظار اعتبارات ۱۴۰۱

رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعتباری برای هیئت‌های ورزشی نهبندان تخصیص نیافته است.

حق پناه رئیس اداره ورزش و جوانان نهبندان در مراسم تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری در این شهرستان گفت: امسال اعتباری که برای هیئت‌های ورزشی نهبندان اختصاص یافته ۵۰ میلیون تومان است که از این رقم ۶ میلیون تومان به هیئت پاورلیفتینگ شهرستان اختصاص یافته است.

او افزود: ۵۰ میلیون تومان نیز از طریق نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات وزارت خانه به این امر اختصاص یافته است.

حق پناه اظهار کرد: امسال هنوز اعتباری برای هیئت‌های ورزشی این شهرستان تخصیص نیافته است.

بختیاری شهردار نهبندان نیز گفت: ورزش پاورلیفتینگ یک ورزش هزینه بر است و برای پیشرفت جوانان ورزشکار نهبندانی نیاز به

حامی ورزشی داریم و از آن جا که شهرداری نمی‌تواند در این موضوع ورود پیدا کند می‌طلبد تا شرکت‌های صنعتی، معدنی و مجموعه‌های تجاری از این ورزشکاران حمایت کنند.

او گفت: ورزشکاران این رشته با کمترین امکانات در نهبندان فعالیت می‌کنند و در صورتی که امکانات فراهم شود می‌توانند در مسابقات المپیک مقام کسب کنند.

ایروانی فرماندار نهبندان نیز با بیان اینکه ورزشکاران الگوی‌های جامعه هستند، گفت: منابع شهرستان برای حمایت از ورزشکاران کافی نیست، اما می‌تواند با مدیریت درست از منابع محدود به خوبی استفاده کرد.

تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری در نهبندان

در ادامه این مراسم از مقام آوران مسابقات تک پرس و ددلیفت کشوری انتخابی مسابقات جهانی که از نهبندان اعزام شده بودند، تجلیل شد.

امیر حسن هاشمی در رشته تک پرس جوانان در وزن ۶۰ کیلوگرم مقام نایب قهرمانی و در رشته ددلیفت مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد.

محسن شاهکوهی نیز در رشته تک پرس در وزن ۸۲ کیلوگرم مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.

ابوالفضل حسینی مقام سوم رشته تک پرس وزن ۶۷ کیلوگرم نوجوانان و مهران داشی پور در رشته تک پرس در وزن ۶۷ کیلوگرم مقام چهارم را بدست آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار