ژاوی:خوشحالم که بردیم، اما خوب بازی نکردیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت:با اینکه توانستیم برابر حریفمان به پیروزی برسیم، اما بازی خوبی از خود ارائه نکردیم.

تیم فوتبال بارسلونا  شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لالیگا به مصاف تیم فوتبال کادیز رفت و با نتیجه ۰-۴ برابر این تیم به پیروزی رسیدو موفق به کسب سه امتیاز این دیدار شد. البته این دیدار با حواشی زیادی نیز همراه بود از جمله فردی که روی سکوی ورزشگاه سکته کرد و باعث وقفه در زمان برگزاری دیدار شد.

ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پایان بازی درباره این اتفاق  گفت:این موقعیتی عجیبی بود. بعضی می‌گفتند که او از روی سکو‌ها پایین افتاده است و تعدادی دیگر درباره حمله قلبی صحبت می‌کردند. اگر اتفاق بدی رخ می‌داد، ما بازی را ادامه نمی‌دادیم. ما درباره زندگی یک انسان صحبت می‌کنیم که بالاتر از فوتبال است. خوشبختانه اتفاق بدی رخ نداد و ما توانستیم به بازی ادامه دهیم.

سرمربی بارسلونا درباره واکنش‌ها و تلاش برای کمک به این تماشاگر اظهار داشت: زمانی بود که به ما گفته شد نمی‌توان کاری انجام داد و همه بسیار ناراحت شدند. در آخر مسئله فقط مسئله انسانیت است. همه ما سعی کردیم کاری که می‌توانیم را انجام دهیم و امیدوار باشیم که بهترین اتفاق ممکن رخ داد.

او با اشاره به عملکرد تیمش در این بازی اضافه کرد:این پیروزی بسیار مهمی در دیداری سخت بود. ما دو فصل در زمین این تیم به پیروزی نرسیده بودیم. توانستیم شانس‌هایی ایجاد کنیم و بر بازی مسلط بودیم. سه امتیاز این بازی برای ما اهمیت بسیار زیادی داشت.
ژاوی در عین حال با انتقاد از نمایش بارسلونا ادامه داد:ما نتوانستیم شانس‌هایی که انتظار داشتیم را ایجاد کنیم. مسئله کلیدی در این بازی‌ها این است که بازی را باز نگه داریم. گاهی نتوانستیم پاس آخر را به درستی ارسال کنیم. اما با این که بازی خوبی ارائه نکردیم، اما خوشحالم که بردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار