تعهد ۷۲ میلیارد تومانی خیران برای مدرسه سازی در خراسان جنوبی

خیران ۷۲ میلیارد تومان از هزینه مدرسه سازی در خراسان جنوبی را عهده دار شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به انعقاد ۷۰ تفاهم نامه بین خیران مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: این تفاهم نامه‌ها تعهد تامین ۷۲ میلیارد تومان اعتبار را ایجاد کرده است.

او با بیان اینکه ۱۸۲ طرح شامل ۴۷۹ کلاس درس با ۷۴ هزار متر زیربنا در دست است افزود: از این تعداد ۱۴۴ طرح با مشارکت خیران آغاز شده است.

چاوشان با اشاره به انعقاد ۷۰ تفاهم نامه بین خیران مدرسه‌ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: این تفاهم نامه‌ها تعهد تامین ۷۲ میلیارد تومان اعتبار را ایجاد کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان اینکه ۱۸۲ طرح شامل ۴۷۹ کلاس درس با ۷۴ هزار متر زیربنا در دست است گفت: از این تعداد ۱۴۴ طرح با مشارکت خیران آغاز شده است.

او با بیان اینکه ۳۸ طرح بدون مشارکت خیرین و تنها با سهم دولت در حال انجام است تصریح کرد: از ۴۷۹ کلاس درس در حال ساخت ۴۵۷ کلاس با مشارکت خیران و ۲۲ کلاس درس تنها با سهم دولت ساخته می‌شود.

چاوشان با قدردانی از همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در انعقاد تفاهم نامه با خیران بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام ۱۸۲ طرح مدرسه سازی ۲۸۰ میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم با تأمین آن هر چه سریع‌تر آن‌ها را به اتمام برسانیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: پارسال۴۷ طرح شامل ۱۷۴ کلاس درس به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۱۶۸ کلاس درس با مشارکت خیران و ۶ کلاس تنها با سهم دولت ساخته شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار