افتتاح ۸۱ طرح در شهرستان شهرکرد همزمان با هفته دولت

فرماندار شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت، ۶۹ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۴۷ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و ۱۲ طرح نیز کلنگ‌زنی شد.

عبدالعلی ارژنگ اظهار کرد: این طرح‌ها از سوی ۱۹ دستگاه اجرایی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان شهرکرد در حوزه صنعت، دامپروری، زیرساخت، دامپروری، مسکونی، ورزشی، فرهنگی، فضای اداری و گردشگری بود و برای ۳۰۹ نفر اشتغال ایجاد شد.

ارژنگ اضافه کرد: همچنین همزمان با هفته دولت، ۱۲طرح با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در چهار کاربری و از سوی شش دستگاه اجرایی کلنگ‌زنی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری بالغ بر ۹۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان شهرکرد مصوب شد، گفت: این اعتبارات به ۵۸ طرح اختصاص پیدا خواهد کرد و برای تعریف زیرطرح‌ها چندین نشست تشکیل شده و میزان اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان در سفر، معادل ۱۰ برابر اعتبارات یکساله است.

ارژنگ بیان کرد: اعتبارات شهرستان شهرکرد در سال ۱۴۰۱ نسبت به اعتبارات ۱۴۰۰ با رشد ۳۳ درصدی روبرو است، در سفر وزیر کشور به شهرکرد، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک منظریه و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای اجرای تقاطع‌های همسطح در این شهر اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: مقرر شده بود که طرح محور شهرکرد به شلمزار در هفته دولت امسال افتتاح شود، اما این طرح تکمیل نشد و طرح راه‌آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار