دشمن به جریان نفوذ دل بسته است

استاندار خراسان جنوبی گفت: مواضع و فشار‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران رو به کاهش بوده، اما دشمن به جریان نفوذ داخل کشور دل بسته است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان که به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سالن غدیر بیرجند برگزار شد گفت: همانطور که در دوران اسارت جریان نفوذ برای انقلابیون اذیت‌کننده بود هم اکنون جریان نفوذ در کشور و حتی در صف اول مسئولان وجود دارد که باید حواسمان جمع باشد.

او افزود: معیار‌های نظام باید برای ما ملاک باشد و یکی از این معیار‌ها پایبندی به آرمان‌های امام و شهداء و عمل به فرامین مقام معظم رهبری است لذا کسانی که برخلاف فرامین رهبری حرف می‌زنند و مواضع‌شان همسو با شبکه‌های معاند است که در جریان نفوذ قرار دارند.

قناعت اظهار کرد: باید به جریان نفوذ توجه کنیم و گرنه ضربه در داخل اثرگذارتر از خارج خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برخی از سلبریتی‌ها ممکن است نسبت به برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان و این گونه برنامه‌ها موضع بگیرند که همان هویت‌زدایی از انقلاب اسلامی است.

او افزود: در پاسخ به این افراد باید گفت چرا مراسم سالروز تجاوز ژاپن به کره و چین، سالگرد بمباران شیمایی دو شهر ژاپن یا کشتار ارامنه توسط عثمانی‌ها را مراسمی انسان‌دوستانه می‌دانید و حتی اخبارش را انعکاس می‌دهید، اما هرگاه یاد آزادگان و دفاع مقدس را گرامی می‌داریم ضد آن موضع می‌گیرید.


بیشتر بخوانید


قناعت ادامه داد: وظیفه ماست که این گونه مراسم را با شکوه کامل برگزار کنیم به‌ویژه آنکه مجاهدت‌های شهداء، آزادگان و جانبازان، پیشرفت علمی و امنیت پایدار امروز را برای ما به ارمغان آورده است و مدیون آنان هستیم.

استاندار خراسان جنوبی افزود: کشور به بن بست نرسیده بلکه برخی از خواص و سلبریتی‌ها به بن‌بست رسیده اند، زیرا تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی به نقطه آخر می‌رسد و برخی افراد مانده‌اند که باید در کدام جبهه باشند.

او گفت: می‌توان مشکلات را بیان و درباره آن بحث کرد، اما نباید امید به آینده را از دست داد و مردم و مسئولان باید با تأسی به آزادگان در برابر سختی‌ها مقاوم باشند.

قناعت گفت: در عرصه‌های بین‌المللی مواضع و فشار‌ها ضد جمهوری اسلامی ایران در حال فروکش کردن است و پیام‌های مثبتی نیز در حال دریافت است.

در این مراسم شماری از آزادگان تجلیل شدند و آیین تکریم و تجلیل از آزادگان در بیرجند با حضور استاندار و در شهرستان‌ها با حضور فرمانداران برگزار شد.

خراسان جنوبی دارای ۲۳۱ آزاده است که از این تعداد ۲ نفر شهید و ۱۱ نفر فوت شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.