عالمیان: من در فینال تمام ایرانی شکست خوردم/ مسئولان تنیس روی میز همه را به یک چشم ببینند

ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: من به علت کاهش قوای جسمانی در فینال تمام ایرانی برابر هدایی شکست خوردم.

نیما عالمیان، دارنده مدال نقره  مسابقات تنیس روی میز بازی‌های کشورهای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  درباره این رقابتها گفت: مسابقات از لحاظ کیفی سطح خوبی داشت و  ورزشکاران مطرحی  از کشورهای ترکیه، قزاقستان و .... در قونیه حضور پیدا کرده بودند. بهترین بازیکنان همگروه من بودند و خیلی راحت به فینال صعود نکردم. من  در گذشته از ورزشکار قزاقستان در بخش انفرادی  شکست خورده بودم، اما این بار توانستم او را ببرم.  

او ادامه داد: متاسفانه قبل از بازی های کشورهای اسلامی به کرونا مبتلا شدم به همین علت تمرینات مداومی نداشتم و همین موضوع باعث شد که از لحاظ قوای جسمانی در مرحله فینال کم بیاورم.یک فینال تمام ایرانی  بین من و هدایی برگزار شد و  مسابقه ما حدود یک ساعت و نیم طول کشید و در نهایت من به هدایی باختم. 

نحوه برگزاری مسابقات کشورهای اسلامی خوب نبود 

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: متاسفانه نحوه برگزاری مسابقات خیلی خوب نبود و من تا روز مسابقه‌ام خبر نداشتم در چه زمانی باید بازی کنم.

عالمیان گفت: به نظرم  اعضای هیئت رئیسه فدراسیون تنیس روی میز و مدیر تیم های ملی به عنوان تصمیم گیرندگان فدراسیون باید  همه بازیکنان را به یک چشم ببینند و روی ورزشکار خاصی زوم نکنند.  به هر حال فشارها از لحاظ  روحی و ذهنی معطوف به من بود تا شکست نخورم.

دارنده مدال نقره بازی‌های کشورهای اسلامی ادامه داد: پس از پایان بخش انفرادی بنا بر نظر سرمربی تیم در بخش تیمی در جدول مقدماتی بازی نکردم و فرصت ریکاوری به من داده شد تا مهیای بازی‌های سخت‌تر تیم شوم.  عملکرد من،نوشاد و افشین  عالی بود و با شایستگی به مدال طلا رسیدیم اگر چه تمام فشارها روی من بود به نحوی که در بازی با ترکیه توانستم نفر اول آن را کشور شکست دهم. در فینال هم با عربستان کار چندان سختی نداشتیم. واقعأ با درایت بچه‌ها بهترین نتیجه را رقم زدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار