استفاده از توان نیروهای مردمی در تصمیم‌سازی‌ها

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: با توجه به ضرورت استفاده از توان گروه‌های مردمی در حوزه تصمیم‌سازی‌ها و گروه‌های عملیاتی در زمینه اجرا، باید این گروه‌ها در استان‌ها شناسایی و ساماندهی شوند.

عبودتیان در دیدار با دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: درصدد هستیم از توان گروه‌های مردمی و نخبگانی برای تصمیم‌سازی ها، مشارکت و نظارت بر امور استفاده کرده و با حضور مردم بر مشکلات کشور غلبه کنیم.

او افزود: در این زمینه با همکاری استانداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه، گروه‌های مردمی، استان به استان و بخش به بخش شناسایی می‌شوند که در حال تهیه کردن اسناد مرتبط هستیم.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت اظهار کرد: استانداران و فرمانداران شهرستان‌ها بهتر است برای خود، دستیار انتخاب کنند، ما نیز شاخص‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

او با اشاره به مشارکت مردم خراسان جنوبی در امورات محلات تصریح کرد: در خراسان جنوبی تاکنون فعالیت‌ها و اقدامات خوبی توسط گروه‌های مردمی و جهادی از جمله در محلات و با محوریت مساجد انجام شده است.

عبودتیان با بیان اینکه از استانداران درخواست تسهیل گری در اجرای این طرح را داریم، عنوان کرد: بنا بر توصیه و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص تقویت فعالیت گروه‌های جهادی، بر اساس جمعیت خراسان جنوبی می‌توان انتظار ساماندهی ۸۵ هزار نفر در حوزه جهادی و مردمی را داشت.

به گفته او؛ مردم خراسان جنوبی انسان‌هایی با صفا، قانع و متدین هستند و می‌توان از این ظرفیت گروه‌های مردمی و نخبگانی در حوزه‌های تصمیم‌سازی و اجرا استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.