برگزاری جلسه وزارت بهداشت برای بررسی وضعیت سلامت منطقه با همسایگان

مدیر امور بین الملل وزارت بهداشت گفت: نظام سلامت به علت برخورداری از ظرفیت های بالا هم درس های آموختنی برای همه دنیا دارد و هم می تواند تجربیات بین المللی را بومی سازی کند.

نیکنام، مدیر امور بین الملل وزارت بهداشت گفت: در دو الی سه هفته آینده با کشور‌های افغانستان، پاکستان و عراق درباره سلامت منطقه جلسه برگزار خواهیم کرد.

در اجلاس معاونین و مدیران بین المللی دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان‌های تابعه، نیکنام، مدیر امور بین الملل وزارت بهداشت گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تاکید زیادی بر ارتباط با کشور‌های خارجی به خصوص همسایه‌ها دارند.

او ادامه داد: نظام سلامت به علت برخورداری از ظرفیت‌های بالا هم درس‌های آموختنی برای همه دنیا دارد و هم می‌تواند تجربیات بین المللی را بومی سازی کند.

او تاکید کرد که شرکت در نشست‌های بین المللی مانند شانگ‌های و برگزاری نشست‌های دو جانبه و مستقیم می‌توانند در ارتباطات بین المللی بسیار مهم باشند.

این مقام گفت: ارتباط خوبی با وزارت خارجه داریم و در دو الی سه هفته آینده با کشور‌های همسایه یعنی افغانستان، پاکستان و عراق جلسه داریم تا درباره وضعیت سلامت منطقه تعامل کنیم.

به گفته نیکنام، وزارت بهداشت تاکید زیادی بر تحقق مرجعیت علمی دارد که دانشگاه‌ها نقش اصلی را در این امر دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار