انتقادنماینده مردم هشترود و چاراویماق از وضعیت بد جاده‌های روستایی هشترود و چاراویماق

نماینده مردم هشترود و چاراویماق گفت: از ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی هشترود متاسفانه ۴۰۰ کیلومتر راه روستایی در هشترود تخریب شده و نیازمند بازسازی است.

سید حمزه امینی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه البته برخی راه‌ها را هم ماشین آلات سنگین معادن تخریب کرده اند گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان می‌خواهیم تا معدن کاران را موظف به مرمت راه‌هایی که در آن تردد می‌کنند، مکلف کند.
آقای علیرضا توری فرماندار شهرستان هشترود هم از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت جاده‌های هشترود علی الخصوص جاده نظر کهریزی تا قره چمن و مسیر عرقطو دربند که راه چندین روستای بخش مرکزی هشترود و از چند سال قبل برای ساکنین مشکلاتی بوجود آورده بود، برای آسفالت ریزی تا یکماه آینده به پیمانکار داده شده است.

کم عرض بودن و عدم روشنایی این جاده باعث بروز تصادف در هر روز می‌شود و گاهی اوقات هم باعث کشته شدن همشهریان می‌شود.

حجت الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود هم‌ از راکد ماندن چندین ساله قطعه ۵ آزاد راه هشترود - مراِغه انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این قطعه راکد مانده و زمین‌های کشاورزان را چندین سال است تخریب کرده اند و هنوز هم تعیین تکلیف نمی‌کنند.

کار خانه آسفالت ۱۶۰ تنی هشترود در زمین ۵ هکتار با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن با هزینه ۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که برای ۱۵ نفر بطور مستقیم و ۵۰ نفر غیر مستقیم اشتغالزایی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار