تخصیص ۷۸۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی جاده‌های اهر و هریس

 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ۷۸۵ میلیارد ریالی برای بهسازی و ایمن‌سازی جاده‌های این ۲ شهرستان خبر داد.

آقای محرم زاده گفت: در نشستی که با معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور داشتم، مباحثی پیرامون ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های ارتباطی، بهسازی و آسفالت‌ریزی و همچنین خط‌کشی جاده‌ها، مطرح و دستورات لازم جهت تامین اعتبار این طرح‌ها اخذ شد.

 توسعه جاده‌ها، شاه‌کلید رونق اقتصادی و گردشگری منطقه محسوب می‌شود.

راه‌های ارتباطی ایمن و استاندارد از مؤلفه‌های اصلی دستیابی به توسعه و از دغدغه‌های مهم مردم شهرستان‌های اهر و هریس است که با جدیت پیگیر حل این مشکلات هستیم.

 بر این اساس تکمیل پروژه نیمه‌تمام روشنایی گردنه سامبران با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، بهسازی و آسفالت‌ریزی جاده‌های شهرستان اهر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، خط‌کشی راه‌ها با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و ایمن‌سازی و ساماندهی نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی شهرستان اهر با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در اسرع وقت انجام می‌شود.

وی همچنین از اخذ دستور جداگانه برای بهسازی جاده‌های شهرستان هریس خبر داد و گفت: در این راستا برای آسفالت شهر زرنق ۱۵۰ میلیارد ریال، تعریض پل محور هریس به مشگین شهر ۳۰ میلیارد ریال، آسفالت جاده اصلی بخشایش به کرد کندی ۱۵۰ میلیارد ریال و خط‌کشی جاده‌های شهرستان هریس ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، پیش‌بینی و دستور آن اخذ شد.

برای بهسازی راه‌های روستایی نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده و در سریعترین زمان ممکن شاهد شروع به کار عملیات راه‌سازی و آسفالت‌ریزی در روستا‌ها خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.