نقاشی کودکان خراسان جنوبی در گالری خانه روشن استرالیا

دو اثر نقاشی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در گالری خانه روشن کشور استرالیا به نمایش گذاشته شده است.

حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در نمایشگاه «یک دنیا، دو داستان» آثار نقاشی ۲۰ کودک از دو کشور که با موضوع آب خلق شده اند به صورت همزمان در دو کشور در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش قرار گرفته است.

او افزود: دو اثر هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز به صورت همزمان در کاخ موزه نیاوران ایران و گالری خانه روشن استرالیا در معرض نمایش است.

حمیدی بیان کرد: این نمایشگاه تا ۲ مرداد ماه نیز همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ در کاخ موزه اختصاصی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر تهران برپاست.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ادامه داد: در مرحله اول این رویداد آثار عماد یوسفی، فهیمه مزگی‌نژاد، عسل طوافی، فاطمه بهدانی، زینب نیک‌فر و عرفان غلامی از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به عنوان برگزیده معرفی شد که از این بین اثر فهیمه مزگی‌نژاد عضو مرکز فرهنگی و هنر شماره سه بیرجند و عرفان غلامی ثانی عضو مرکز فرهنگی و هنری بشرویه در بین ۲۰ اثر به نمایش گذاشته شده از کودکان و نوجوانان دو کشور ایران و استرالیا، در این نمایشگاه‌ها قرار دارد.

او بیان کرد: گفتنی است، جشنواره کتاب با هدف کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان، ترویج کتاب و کتاب‌خوانی و آشنا ساختن بچه‌ها با موضوع آبدر حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار